۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۹۹۵۶۶
رییس کارگروه تولید محتوای رسانه ای تبلیغات اسلامی بوشهر:

بهترین راه مقابله با آسیب‌های فضای مجازی ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای جامعه است

خبرگزاری رسا ـ رییس کارگروه تولید محتوای رسانه ای تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: بهترین راه مقابله با آسیب های فضای مجازی ارتقاء سطح سواد رسانه ای جامعه است.
حجت‌الاسلام سيدعلي پناه محمودي نيا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا رییس کارگروه تولید محتوای رسانه ای تبلیغات اسلامی بوشهر، در دومین جلسه کارگروه تولید محتوای رسانه ای تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: هر حرکتی که انجام می دهیم باید به پشتوانه محور قرار دادن تقوا و اخلاص در کارها باشد.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: هم اکنون در فضای مجازی و کانال های متعدد ماهواره ای با آسیب های متعددی روبرو هستیم که از طرف دشمنان اسلام و استکبار جهانی طراحی شده اند.

 

رییس کارگروه تولید محتوای رسانه ای تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: دشمن در فضای مجازی با تضعیف اخلاق، تقوا و اصول دینی در صدد متلاشی کردن ذهن جوانان است و سوق دادن انسان به فرد گرایی از اهداف طراحی ماهواره ها و فضای مجازی است.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: مسأله ای که جامعه اسلامی را غافلگیر کرده این است که نتوانسته ایم در ارائه مباحث و محتواهای دینی با سایر مطالب موجود توازن برقرار کنیم.

 

حجت الاسلام محمودی نیا با اشاره به لزوم استفاده از فرصت های موجود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی افزود: بهترین راه مقابله با آسیب های فضای مجازی ارتقاء سطح سواد رسانه ای جامعه و استفاده از ظرفیت این فضا در جهت ترویج ارزش های اخلاقی و اسلامی است.

 

رییس کارگروه تولید محتوای رسانه ای تبلیغات اسلامی بوشهر غفلت از طرح مباحث دینی در فضای مجازی برای آگاهی بخشی به جوانان را از آسیب های جدی این حوزه برشمرد.

 

وی همفکری برای مقابله موثر با ناهنجاری های فضای مجازی، استفاده از خرد جمعی، بهره گیری از ظرفیت مجامع وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و اساتید حوزه و دانشگاه و برقراری تعامل با دستگاه های فرهنگی و اجرایی استان را از اهداف و راهبردهای این کارگروه ذکر کرد.

 

گفتنی است، دومین جلسه کارگروه تولید محتوای رسانه ای تبلیغات اسلامی بوشهر در معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد./833/202/ب3

 

 

ارسال نظرات