۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۲۹۹۸۰۲
امام جمعه شبستر:

شعار مرگ بر آمریکا هراس در جان استکبار افکنده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده هراس دولتمردان آمریکا از شعار«مرگ بر آمریکا» را یاد آور شد و گفت: شعار مرگ بر آمریکا هیچ گاه تعطیل نخواهد شد.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، روز 13 آبان را روز تجلی بصیرت و دشمن شناسی دانست و اظهار داشت: جوانان انقلابی و خط رهبری در این روز چهره شیطانی آمریکا را به جهان نشان دادند.


وی با تأکید بر استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و سلطه طلبی کشور های استکباری، تصریح کرد: تسخیر لانه جاسوسی دست های توطئه گر آمریکا را آشکار کرد و 13 آبان روز مبارزه با استکبار نام گرفت تا روحیه استکبار ستیزی و دشمن شناسی فراموش نشود.


امام جمعه شبستر استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم را از اصول اساسی انقلاب اسلامی عنوان و تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب اسلام و اهل بیت(ع) می باشد و دوری از مکتب اهل بیت(ع) و اصول اساسی انقلاب خطر انحراف را در پی خواهد داشت.


وی با اشاره به دشمنی و خصومت تاریخی آمریکا با ملت و مردم ایران اسلامی، ابراز داشت: تحریم ها با هدف تضعیف روحیه استقامت و استکبار ستیزی ملت ایران بود، آمریکا در طول صده اخیر دشمنی و غیر قابل اعتماد بودن خود را نشان داده است، آمریکا کشوری دروغ است.


عضو شورای استانی حوزه علمیه حوادث سال های 88 و 78
را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: حمایت از فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی و آتش افرزوی 8 سال دفاع مقدس همه نشئت گرفته از خباثت و روحیه خود برتر بین و انحصار طلبی دولت استکباری آمریکا است.


وی تداوم مبارزه و صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب را یک وظیفه عمومی دانست و تصریح کرد: تا زمانی که امریکا آدم نشود و دست از خوی شیطانی خود برندارد این مبارزه و مقابله با آمریکا ادامه خواهد داشت، ملت ایران ملتی بیدار و ظلم ستیز است و در برابر آمریکا خواهد ایستاد.


حجت الاسلام محمدزاده تحریم های هسته‌ای را گوشه‌ای از دشمنی های آمریکا با ملت ایران خواند و ابراز داشت: برجام حتی ذره‌ای از دشمنی و خوی خباثت وار آمریکا علیه ایران را کم نکرده است و هنوز بعد از برجام نیز به تهدید و بد گویی نداوم بخشیده است.


وی هراس دولتمردان آمریکا از شعار«مرگ بر آمریکا» را یاد آور شد و تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا هیچ گاه تعطیل نخواهد شد و سازش با آمریکا ضد خط امام خمینی است، مبارز با استکبار تعطیل بردار نیست و تا رسیدن به قله های آرمانی انقلاب و اسلام ناب محمدی این شعار استکبار ستیز ادامه خواهد داشت./854/302/ب3

ارسال نظرات