۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۹۹۹۷۷
امام جمعه سرپل ذهاب:

بزک چهره آمریکا باطن آن را تغییر نمی دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سرپل ذهاب با حضور در راهپیمایی 13 آبان گفت: بزک چهره آمریکا باطن آن را تغییر نمی دهد و آمریکا همچنان مصداق استکبار جهانی است.
امام جمعه سرپل ذهاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، راهپیمایی با شکوه یوم الله 13 آبان پیش از ظهر امروز با حضور پر شور و گسترده مردم سرپل ذهاب و مسؤولان این شهرستان برگزار شد.
 
حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با حضور در راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: حضور پر شور مردم ایران در صحنه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، نشان دهنده پایبندی آن ها به آرمان های امام راحل است.
 
وی افزود: آمریکا مصداق استکبار بزرگ جهانی است و تحت هیچ شرایطی قابل اعتماد نیست، دشمنی های آمریکا و تلاش برای براندازی انقلاب اسلامی بارها به جهانیان ثابت شده است و قابل کتمان نیست اما اکنون از در دوستی با ایران وارد شده و مسلمأ هدفی جز تأمین منافع خود ندارد.
 
حجت الاسلام صفدری ادامه داد: اعتماد به آمریکا نشان دهنده ساده انگاری افراد است زیرا سیاست های آمریکا در هیچ برهه زمانی تغییر نکرده است و بزک چهره آمریکا نیز اصل باطن آن را عوض نمی کند.
 
امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: 13 آبان نشان دهنده استکبار ستیزی ملت ایران است و شعار مرگ بر آمریکا تأییدی بر این مدعا است، مردم ایران همواره شاهد و ناظر جنایات آمریکا بوده اند و بر اساس آموزه های دینی خود زیر بار زور نخواهند رفت.
 
وی با اشاره به قیام عاشورا خاطرنشان کرد: مردم ایران به تأسی از سیدالشهدا (ع) ظلم و ستم را نمی پذیرند و با مستکبران دست بیعت نخواهند داد.
 
حجت الاسلام صفدری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب با تدابیر و هشیاری کامل توطئه ها و حیله های آمریکا و دیگر مستکبران جهان را نقش بر آب کرده و مردم را از افتادن در باتلاق و گرفتاری در دام مستکبران نجات می دهد.
 
امام جمعه سرپل ذهاب در پایان گفت: باید همواره در مقابل کشورهای مستکبر جهان ایستادگی کرد و دانست دوران قدرت نمایی و زورگویی آمریکا به پایان رسیده و دیگر نفوذی در منطقه ندارد./857/202/ب3
ارسال نظرات