۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۳۰۱۲۶۹

نخستین سوگواره «در پناه خورشید» در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه آخر ماه صفر، از سوی مؤسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی، نخستین سوگواره «در پناه خورشید» برگزار می شود.
زير سايه خورشيد

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سرپرست مؤسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی با بیان این مطلب گفت: نخستین سوگواره در پناه خورشید با موضوعات امام رضا(ع) و نگاه به آینده، امام رضا(ع)و استکبار ستیزی، امام رضا(ع) و بصیرت، امام رضا(ع) و خانواده و خدمت در سیره رضوی، سیره رضوی و پیاده روی و معرفت افزایی در دهه آخر ماه صفر اجرا می شود.


علی اکبر عصارنیا افزود: ارتقای معرفت و گسترش آموزه های رضوی در بین نخبگان، شبکه سازی جوانان نخبه و هنرمند و بازتاب حرکت عظیم مسلمانان در دهه آخر ماه صفر از جمله اهداف اولین سوگواره در پناه خورشید است.


سرپرست موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان وپژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی گفت: اولین سوگواره در پناه خورشید با محوریت  فیلم کوتاه، مقاله نویسی، وبلاگ نویسی،کلیپ موبایل، عکس، خاطره نویسی، شعر، اینفوگرافی و طراحی برگزار خواهد شد و فراخوان آن در بین نخبگان و جوانان هنرمند توزیع می شود.


وی با اشاره به اینکه اول دی ماه جاری آخرین مهلت ارسال آثار است، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس مشهد، خیابان گلستان، موسسه خدمات مشاوره ای آستان قدس رضوی یا به نشانی اینترنتی 
www.shajar.ir ارسال کنند./1310/102/ب2


منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات