۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۳۰۱۵۳۶
نمایشگاه مطبوعات؛

رحماندوست: فتنه گران زمینه ای برای حضور در مجلس ندارند/ هرحرکت ضد وحدت ملی حتی با ظاهر حق زمینه نفوذ را فراهم می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که دشمن با نفوذ در پی شکستن کمر ایران است، گفت: هر حرکت ضد وحدت ملی، ضد اقتصاد مقاومتی و ضد فرهنگ و ارزش ها حتی با ظاهر منافقانه حق می تواند زمنیه نفوذ را فراهم کند.
مجتبي رحماندوست مجتبي رحماندوست مجتبي رحماندوست مجتبي رحماندوست

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با تأکید بر این که نقاط ضعف برجام باید پوشش داده شود، گفت: ما از نظر تئوری از این مسأله عبور کردیم اما چشم و گوش مان باید باز باشد تا در عمل کلاه سرمان نرود.


وی افزود: با گذشتن برجام از سه مرحله شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی و رهبر انقلاب دیگر باید تئوری مسأله را پذیرفت، رهبری فرمودند مصوبه شورای امنیت با ملاحظات 9 گانه تأیید می شود، مسأله مهم از این پس عمل است که هوشیاری کامل را می طلبد.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که مسؤولان باید مراقب بدعهدی، تخلف، فریب و تفسیر غلط از سوی دشمنان باشند، اظهار داشت: در اجرا نباید پیش قدم شد و پیش از آن که مدرک کتبی از طرف مقابل گرفته شود سانتریفیوژها را نباید جمع کرد.


وی با اشاره به انتخابات آینده مجلس و احتمال خیز فتنه گران برای حضور در مجلس ادامه داد: پس از گذشت 8 سال از جریان فتنه و حساسیت نمایندگان مجلس در این باره، به نظر بنده فضا و زمینه برای جایگاه پیداکردن فتنه گران در کشور  مناسب نیست.


رحماندوست با بیان این که دولت باید در چاچوب ملاحظان شوری امنیت، مجلس و نامه رهبری عمل کند، ابراز داشت: اگر یک شرکت آمریکایی اعلام کرد که حاضر است به فلان فدراسیون ورزشی پول بدهد آن فدراسیون نباید کمک مالی از این شرکت دریافت کند که این خود نفوذ است.


وی عنوان کرد: اگر دشمنان اعلام کردند که می خواهند با اساتید ملاقات داشته باشند و کارشان صددرصد علمی است باید این ادعا را رد کرد چون این کار حتما سیاسی است؛ اگر یک گروه تجاری همانند اخیر وارد ایران شد و در کنار آن ها اساتید دانشگاه نیز حضور داشتند باید توجه داشت که افرادی که با نام کار علمی وارد کشور می شوند از نظر سیاسی هفت خط و خطرناک هستند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد جا پای خود را در دانشگاه ها باز کند و نفوذ انجام دهد، گاهی در کشور حرف از حق می زند و مردم می گویند خیلی هم نادرست نمی گوید اما به واسطه همین سخن یک تفرقه و دوگانگی اجتماعی به وجود می آید.


وی اضافه کرد: دشمن با نفوذ در پی شکستن کمر ایران است، هر حرکت ضد وحدت ملی، ضد اقتصاد مقاومتی و ضد فرهنگ و ارزش ها حتی با ظاهر منافقانه حق می تواند زمنیه نفوذ را فراهم کند./1323/پ200/ج

ارسال نظرات