۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۳۰۱۹۶۷
جبهه عمل اسلامی:

بیانات سید حسن نصرالله خواسته تمام مسؤولان دلسوز لبنان است

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان از قوای سیاسی و احزاب این کشور خواست که با مسؤولیت پذیری به حل مشکلات کشور کمک کنند.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای به اوضاع دشوار داخلی این کشور اشاره و بیان کرد: از ارگان‌های دولتی و نظامی اعم از مجلس و هیات وزیران انتظار می رود که در شرایط کنونی تمام اختلافات را کنار بگذارند با تکیه بر اصل وحدت ملی مشکلات کشور را مرتفع سازند.


در این بیانیه آمده است: متاسفانه قدرت‌های سیاسی کشور در فضای متشنج کنونی که در جامعه حاکم شده است، به جای همکاری با همدیگر در اندیشه تسویه حساب سیاسی هستند و در مسیر هرگونه راه حل پیشنهادی سنگ اندازی می کنند. این اقدامات نه تنها هیچ نتیجه‌ای را در بر ندارد، بلکه مصالح عمومی و منافع مردم را به مخاطره می اندازد.


این جبهه با اشاره به سخنان روز گذشته سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، تاکید کرد: ضرورتی که سید حسن نصر الله درباره حفظ منافع مردم و رعایت مصلحت عمومی به آن تاکید کرد، مورد تاکید همه افراد دلسوز جامعه است.


در بیانیه این جبهه آمده است: اگر آبادانی، امنیت و آرامش لبنان رابخواهیم باید ساختار سیاسی کشور به سمت عدالت محوری حرکت کند و از اقدامات تعصب گرایانه و سیاست زدگی به طور جدی برحذر باشیم. حفظ توازن سیاسی در کشور بین احزاب و قدرت‌های سیاسی در حل مشکلات این زمینه بسیار حایز اهمیت است.


در پایان بیانیه جبهه عمل اسلامی، این جبهه از احزاب و قوای سیاسی خواسته است که تمام تلاش خود را برای شروع به کار مجلس پارلمانی و مجلس وزیران به کار گیرند و با مسؤولیت پذیری در مسیر حل مشکلات معیشتی مردم گام‌های مثبتی بردارند./1321/ب902/د

ارسال نظرات