۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹
کد خبر: ۳۰۲۰۹۵
مدیر حوزه علمیه استان تهران:

عمل به بیانات رهبر انقلاب عاملی برای پیشگیری از نفوذ دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: اگر جامعه بخواهد در مقابل نفوذهای متعدد دشمنان ایستادگی و استقامت کند باید به بیانات و دستوراتی که رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام به مردم ارائه می‌دهند مقید باشد، زیرا تنها راه مقابله از نفوذ دشمن همین مساله است.
حجت‌الاسلام حبيب‌الله غفوري

حجت الاسلام حبیب‌الله غفوری مدیر حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جایگاه علما و نخبگان در پیشگیری از نفوذ دشمنان به جامعه اسلامی، گفت: عمده‌ترین تلاش علما جلوگیری از نفوذ دشمنان به جامعه اسلامی است.

 

وی افزود: حوزه‌های علمیه از جهت اعتقادی بر اعتقادات درست و دقیق مردم تلاش می‌کنند تا از هر انحرافی که دشمنان در حال ایجاد و نفوذ آن هستند پیشگیری کنند.

 

مدیر حوزه علمیه استان تهران تصریح کرد: بخشی از نفوذ دشمنان، نفوذ اخلاقی و فرهنگی است که اگر جامعه اسلامی تحت تاثیر تربیت علمای دینی قرار بگیرند و درست تربیت شوند سبب بسته شدن نفوذ دشمن در عرصه فرهنگی می‌شود.

 

حجت الاسلام غفوری بیان داشت: مردم با عمل کردن به راهکارهایی که علمای دین از طریق درک کلام اهل‌بیت(ع) و قرآن کریم ارائه می‌دهند می‌توانند در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی عامل و سدی در برابر نفوذ دشمنان به جامعه اسلامی باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر جامعه بخواهد در مقابل نفوذهای متعدد دشمنان ایستادگی و استقامت کند باید به بیانات و دستوراتی که رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام به مردم ارائه می‌دهند مقید باشند زیرا تنها راه مقابله از نفوذ دشمن همین مطلب است./813/302/ب1

ارسال نظرات