۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۰۲۱۹۶
نمایشگاه مطبوعات؛

خجسته: نظارت استصوابی شورای نگهبان مانع نفوذ دشمنان در انتخابات می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به اهمیت و ضرورت نظارت استصوابی شورای نگهبان در انتخابات اشاره کرد و گفت: نظارت شورای نگهبان مانع نفوذ دشمنان در انتخابات های کشور می‌شود.
امير خجسته نماينده مردم همدان امير خجسته نماينده مردم همدان امير خجسته نماينده مردم همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر خجسته، رییس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی، در آخرین روز برپایی بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، با حضور در غرفه خبرگزاری رسا، با اشاره به خطر نفوذ آمریکا در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی در همه نهادهای کشور نفوذ پیدا کرده است و مسؤولان با هوشیاری و آگاهی جلوی نفوذ آمریکا را بگیرند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: آمریکا خوی درندگی دارد و قصد نفوذ و جاسوسی در تمام کشورهای جهان به ویژه در کشور ایران را دارد.

 

خجسته ابراز کرد: کشور ایران اسلامی پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانی است و ایران بیشترین هزینه را برای جلوگیری از نفوذ صرف کرده است، تنها راه جلوگیری از نفوذ استکبار جهانی اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم در این موضوع است.

 

وی در ادامه سخنانش به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را مدنظر قرار دهند و تمام تلاش خویش را جلوی نفوذ دشمن در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را بگیرند.

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی به اهمیت و ضرورت نظارت استصوابی شورای نگهبان در انتخابات اشاره کرد و گفت: هر نهادی همچون دولت و مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان یک وظیفه خاصی بر عهده دارند، نظارت شورای نگهبان مانع نفوذ دشمنان در انتخابات های کشور می‌شود.

 

خجسته با اشاره به این که برخی‌ از جریان‌ها نظارت استصوابی شورای نگهبان را مورد هجمه قرار داده‌اند، گفت: نباید مسؤولان نظام همدیگر را تخریب کنند و هر فردی که اشکالی به عملکرد شورای نگهبان دارد، باید این مسأله را از طریق مناظره و رسانه ملی مطرح کند.

 

رییس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تضعیف مسؤولان نظام از سوی هر جریان و حزبی که روی دهد، اشتباه است و این مسیر یزدیان زمان بوده و نباید چهره‌های مؤثر کشور مورد هجمه و تخریب قرار گیرند./998/پ200/ج1

ارسال نظرات