۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۳۰۲۲۱۰

ناخرسندی نیویورک‌تایمز از برچسب‌زنی محصولات صهیونیستی از سوی اروپا

خبرگزاری رسا ـ روزنامه نیویورک تایمز پس از سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا برای بهبود روابط دیپلماتیک با این کشور در مطلبی به انتقاد از سیاستهای اتحادیه اروپا در برچسب‌زنی محصولات اسرائیلی پرداخته است.
تحريم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی به موضوع برچسب‌زنی به محصولات صهیونیستی از سوی اتحادیه اروپا و تاثیر آن بر اینده روابط دیپلماتیک این رژیم در عرصه بین‌المللی پرداخته است.

 

به اعتقاد نویسنده این مطلب اقدام اخیر اتحادیه اروپا هرچند صرفا یک تصمیم فنی معرفی شده است اما گامی هدفمند و تدریجی در راستای تشدید اقدامات ضد اسرائیلی از سوی این اتحادیه است. دو سال قبل نیز این اتحادیه قانونی را تصویب کرد که به موجب آن از هزینه پول در جهت استفاده نهادهای آکادمیک، علمی و فرهنگی اسرائیلی حاضر در کرانه باختری و بلندیهای جولان ممانعت شود. پس از آن نیز اتحادیه اروپا از ورود برخی محصولات کشاورزی اسرائیلی امتناع کرد.

 

اتحادیه اروپا پس از هشدار درباره محصولات تولید شده در شهرکهای صهیونیستی اقدام به برچسب‌زنی آنها کرده است. این اقدامات هرچند می‌تواند عواقب اقتصادی نه چندان عظیمی را به همراه داشته باشد اما هدف اصلی از انجام آن ایجاد یک زندان در اطراف اسرائیل است.

 

نوشتن این مطلب از سوی روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به حمایت از رژیم صهیونیستی درحالی صورت گرفته است که در هفته گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با هدف بهبود دوباره روابط میان واشنگتن‌- تل‌آویو و کاهش اختلافات با باراک اوباما پس از توافق هسته‌ای ایران به ایالات متحده سفر کرد./982/ب101/د

ارسال نظرات