۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۳۰۲۲۷۸

رییس حزب همبستگی لبنان بر لزوم مبارزه با تروریسم در زمینه‎های مختلف تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس حزب همبستگی لبنان ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی ضاحیه، بر مبازه عقیدتی و عملی با گروه‌های تکفیری تاکید کرد.
شيخ مصطفي ملص رئيس تجمع همبستگي ملي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مصطفی ملص، رییس حزب همبستگی لبنان، در پیامی دو انفجار تروریستی در ضاحیه جنوبی لبنان را به شدت محکوم کرد و گفت: بی شک عناصر تکفیری که مجریان این اقدامات تروریستی هستند و از افشای هویتشان نیز ابایی ندارند، سعی می کنند امنیت لبنان را به چالش بکشند.

 

این عالم اهل سنت بر استمرار مبارزه با گروه‌های تروریستی تکفیری تاکید کرد و افزود: چه در زمینه فکری و اعتقادی و چه در عرصه مبارزاتی باید با این عناصر افراط گرا به مقابله پرداخت و با تمام وجود از کشور و آرمان‌های آن دفاع کرد.


وی از مسوؤلان خواست که با تلاش و همکاری و تعامل سازنده بحران‌های سیاسی موجود در لبنان را حل و فصل کنند تا دشمن نتواند زمینه را برای ایجاد بحران امنیتی مهیا ببیند.

 

ملص در پایان تاکید کرد: انتخاب رییس جمهور تنها یک فرآیند سیاسی محسوب نمی شود، بلکه با انتخاب وی یک خلأ سیاسی در کشور پر می شود که بر اساس آن نظام سیاسی کشور مقتدر شده و می تواند در برابر تهدید دشمن تکفیری و صهیونیستی ایستادگی کند./1321/ب902/د 

ارسال نظرات