۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۳۰۲۴۴۰
یکی از علمای لبنان:

انفجارهای پاریس نتیجه حمایت فرانسه از تروریسم است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای لبنان انفجارهای تروریستی پاریس را به شدت محکوم کرد و آنها را نتیجه حمایت فرانسه از تروریسم در جوامع اسلامی خواند.
عباس زغيب، عضو مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عباس زغیب، عضو جمعیت علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه‌ای انفجارهای تروریستی در پاریس را محکوم و برای خانواده‌های قربانیان صبر طلب کرد.

 

وی در ادامه خطاب به فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه گفت: آیا این اقدامات نتیجه همان آزادی نیست که شما در سوریه و دیگر کشورهای اسلامی از آن حمایت می کنید؟

 

این روحانی لبنانی تاکید کرد: اقدامات تروریستی پاریس نتیجه اندیشه تروریستی است که دولت فرانسه در منطقه از آن حمایت می کند. این همان مصیبتی است که عامل اصلی آن کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا به شمار می آید.

 

عضو جمعیت علمای مسلمان تصریح کرد: اسلامی که گروه‌های تکفیری درصدد مخدوش کردن چهره آن هستند، عاری از هرگونه خشونت است اما اسلامی که این گروه‌ها مدعی آن هستند، به جز جنایت و کشتار نتیجه دیگری در بر ندارد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اسلام حقیقی که در نزد مسلمانان است این اقدامات تروریستی را به شدت محکوم می کند و مسلمانان معتقدند جان تمام انسان‌ها محترم است.


گفتنی است بامداد روز گذشته 7 انفجار در پاریس، پایتخت فرانسه رخ داد که به کشته و زخمی شدن صدها تن انجامید. داعش مسؤولیت این انفجارها را به عهده گرفت./1321/ب902/د

ارسال نظرات