۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۳۰۲۵۱۰

450 میلیون تومان بن خرید کتاب در رشت توزیع می­شود

خبرگزاری رسا ـ 450 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه کتاب استان گیلان توزیع می­شود.
نمايشگاه کتاب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دویست و نود و دومین نمایشگاه استانی کتاب مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گیلان برگزار می‌شود. برای این نمایشگاه، 450 میلیون تومان بُن کتاب در نظر گرفته شده است.

 

این نمایشگاه با حضور 345 ناشر از سراسر کشور و با ارائه 34 هزار عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف برگزار می‌‌شود. تعداد کل غرفه‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه 210 غرفه است و 25 ناشر از استان گیلان به‌صورت مستقل در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

 

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 آبان‌ماه افتتاح می‌شود.

 

در بخش فروش متمرکز این نمایشگاه 30 ناشر کتاب‌های خود را عرضه خواهند کرد. مبلغ 450 میلیون تومان بُن یارانه‌ای خرید کتاب از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با جدول تخصیص یافته در میان بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

 

19 برنامه جنبی در مدت 7 روز برپایی نمایشگاه مانند رونمایی کتاب، نشست‌های تخصصی در حوزه جنگ نرم، فرهنگ، دفاع مقدس، فرق و مذاهب، خانواده و رونمایی کتاب در بخش جنبی نمایشگاه برگزار خواهند شد.

 

یازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از 25 آبان‌ماه از ساعت 10 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی رشت پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است./998/د102/ق 

منبع: مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران 

ارسال نظرات