۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۳۰۲۶۶۱
امام جمعه محمودآباد:

اجرای فرمان 9 ماده‌ای رهبر انقلاب راه نفوذ دشمن به کشور را خواهد بست

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران به فرمان 9 ماده‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون اجرای توافق برجام اشاره کرد و گفت: اجرای صحیح این فرمان به حتم راه نفوذ دشمنان به کشور را خواهد بست.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از روحانیان این شهرستان با اشاره به نقش رهبری در هدایت و جهت دهی جامعه اسلامی گفت: نقش تعیین کنده رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحران های دو دهه گذشته کشور برکسی پوشیده نیست.

 

وی تداوم و بقای نظام اسلامی را در گرو تبعیت از ولایت فقیه دانست و افزود: امروز تبعیت از رهنمودهای رهبری نظام تنها را خنثی کردن توطئه های دشمنان و پیشرفت کشور است.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این‌که ولایت فقیه به عنوان ستون نظام اسلامی واجب الاطاعه است، خاطر نشان کرد: کسی در این مسأله مستثنی نیست و همه موظف به حمایت همه جانبه از ولایت فقیه هستیم.

 

حجت الاسلام موسوی دیدگاه‌های رهبری را مظهر و نماد وحدت ملی کشور دانست و تصریح کرد: رهنمودهای رهبری در مباحث و موضوعات مختلف باید به عنوان یک استراتژی و برنامه عملیاتی تدوین شود.

 

وی نقش نخبگان جامعه در عمل به رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی را مهم ارزیابی کرد و گفت: امروز نخبگان جامعه وظیفه سنگینی درپیشبرد اهداف کشوربر عهده دارند و این مسأله نقش آنان را حساس تر می کند.

 

امام جمعه محمود آباد خاطر نشان کرد: همه نخبگان و مسؤولان جامعه اسلامی موظف هستند، رهنمودهای مقام معظم رهبری را به عنوان محوری عملیاتی درسرلوحه برنامه های خو قرار دهند.

 

حجت الاسلام موسوی، عمل به رهنمودهای رهبری را وظیفه همگان دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه به عنوان ستون نظام ما واجب الاطاعه است و همه ما باید در همه برنامه های خود رأی و نظر رهبری را مد نظر داشته باشیم.

 

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که ولایت فقیه ادامه دهنده راه اولیاء و امامان ما در طول تاریخ است خاطرنشان کرد: همه باید تبعیت از رهبری را به عنوان نائب و جانشین امام زمان (عج) باور داشته و بیانات رهبری برای ما حجت مکامله باشد.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که امروز دنیا به نقش و جایگاه مهم و اثرگذار ولایت فقیه در نظام اسلامی اذعان دارد، بیان داشت: پیشرفت و تعالی امروز کشور مرهون هدایت های رهبری نظام است.

 

وی به موضوع هسته ای و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و با بیان این که اگر رهنمودها و ارشادات رهبری نظام نبود شرایط به گونه ای دیگر بود، گفت: موفقیت های امروز کشور در عرصه هسته ای مرهون هدایت های عالمانه و مدیرانه مقام معظم رهبری است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با هشدار نسبت به بدعهدی آمریکایی ها در 36 اخیر در برابر ملت ایران، افزود: سابقه آمریکایی ها سرشار از خدعه و دروغ علیه ملت بزرگ ایران بوده است.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که مسؤولان مراقب نفوذ دشمن پس از توافق برجام باشند، خاطرنشان کرد: برجام نباید زمینه ای را برای نفوذ آمریکایی ها به کشور باز کند.

 

وی با تأکید براین که آمریکایی ها به هیچ عنوان از مواضع استکباری خود عقب نشینی نخواهند کرد، گفت: سلطه بر ملت های مظلوم و غارت سرمایه های این کشور رویکرد نخست آمریکایی ها در برابر ملت ها است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به فرمان نه ماده ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون اجرای توافق برجام اشاره کرد و گفت: اجرای صحیح این فرمان به حتم راه نفوذ دشمنان به کشور را خواهد بست./950/202/ب2

ارسال نظرات