۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۳۰۲۸۳۵

دبیر کل جمعیت جوانان کشور به قم سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ دبیر جمعیت جوانان انقلاب اسلامی قم گفت: دبیرکل جمعیت جوانان کشور برای زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مراجع عظام تقلید عازم قم می‌شود و در نشست‌هایی جداگانه با جوانان، ائمه جماعات و اصحاب رسانه دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.
محمدي نوري دبير کل جمعيت جوانان انقلاب اسلامي کشور

حجت‌الاسلام سید جابر سجادی، دبیر جمعیت جوانان انقلاب اسلامی قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از سفر دبیر کل جمعیت جوانان کشور به قم برای زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و دیدار با مراجع عظام تقلید خبر داد.

 

وی عنوان کرد: دکتر محمد جواد محمدی نوری دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی کشور در تاریخ 17 آذرماه با سفر به قم به زیارت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) خواهد رفت و پس از دیدار با مراجع عظام تقلید از برخی مراکز فرهنگی استان بازدید می‌کند.

 

حجت‌الاسلام سجادی ادامه داد: دبیرکل جمعیت جوانان کشور در ادامه با تعدادی از شخصیت‌ها و ائمه جماعات استان قم دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

 

وی با اشاره به برگزاری چندین جلسه مردمی و نشست صمیمی با جوانان استان قم از سوی دکتر محمدی نوری در سفر به قم خاطرنشان کرد: همچنین وی در کنفرانسی خبری به گفت‌وگو با اصحاب رسانه قم خواهد پرداخت./997/ت302/ف

ارسال نظرات