۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۳۰۳۲۶۷
مسؤول فرهنگی دانشگاه امام رضا:

انحراف از قرآن و عترت سبب گمراهی افراد می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول فرهنگی دانشگاه امام رضا(ع) با بیان این که انحراف از قرآن و یا عترت موجب گمراهی افراد می شود، گفت: کسانی که اهل بیت(ع) را منهای قرآن می‌خواستند و یا آن ها با گفتن «حسبنا کتاب‌الله» کتاب خدا را منهای اهل بیت(ع) پذیرفتند هر دو انحراف یافتند.
انحراف از قرآن و عترت سبب گمراهی افراد می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد رسول رمضانی، مسؤول فرهنگی دانشگاه امام رضا (ع)، شب گذشته در دانشگاه امام رضا (ع) با اشاره به آیه تطهیر، گفت: این آیه ضرورت توجه بیشتر به قرآن و عترت را متذکر می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «من دو چیز گرانبها را نزد شما به یادگار قرار می دهم یکی قرآن و دیگری اهل بیتم که این ها از یکدیگر تفکیک نمی شوند تا در روز قیامت به صاحب آن داده شود و هر کسی به این دو تمسک جوید، گمراه نمی شود.»

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان این که انحراف از قرآن و یا عترت موجب گمراهی افراد می شود، اظهار کرد: کسانی که اهل بیت(ع) را منهای قرآن می خواستند و یا آن ها با گفتن «حسبنا کتاب الله» کتاب خدا را منهای اهل بیت (ع) پذیرفتند هر دو انحراف یافتند.

 

مسؤول فرهنگی دانشگاه امام رضا(ع) با اشاره به گروه تروریستی داعش، بیان داشت: امروز این گره تروریستی همانند خوارج زمان امیرمومنان(ع) است که حسبنا کتاب الله را گفتند و دو امانت الهی قرآن و عترت را از هم تفکیک کردند و مقابل حضرت که  حجت خداوند بود، ایستادند.

 

وی افزود: امروز نیز «حسبنا کتاب الله» را گروه تروریستی داعش می گویند که دچار انحراف شده اند.

 

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به گسترش تفکر قرآنی در جهان گفت: رهبر معظم انقلاب جامعه اسلامی را با بصیرت هدایت کرده و راه و رسم را بیان فرموده‌اند، امروز باید تفکر قرآنی در همه جهان نشر پید اکند و با توجه دانشجویان به این مسأله گسترش بیشتری یابد.

 

مسؤول فرهنگی دانشگاه امام رضا(ع) با توصیه به دانشجویان برای توجه به تفکر قرآنی، گفت: امید که با توجه شما روز به روز شاهد گسترش قرآن و مکتب علوی در جهان باشیم و سیره و مکتب علوی گسترش پیدا کند.

 

وی در پایان یاد و خاطره شهیدان به ویژه قاری شهید منا محسن حسنی کارگر را گرامی داشت./1310/202/ب1

ارسال نظرات