۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۳۰۳۳۵۹
رهبر جنبش اسلامی فلسطین:

ممنوعیت فعالیت های جنبش اسلامی توطئه مشترک اسرائیل و آمریکاست

خبرگزاری رسا ـ رهبر جنبش اسلامی فلسطین تاکید کرد: تصمیم رژیم صهیونیستی برای ممنوعیت فعالیت‎های این جنبش توطئه مشترک جان کری و بنیامین نتانیاهو است.
 شيخ "رائد صلاح"

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ رائد صلاح، رهبر جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 1948، یک مسؤول عربی را به دست داشتن در توطئه ممنوعیت فعالیت های این جنبش متهم کرد.

 

وی خاطرنشان ساخت: این تصمیم پس از تفاهمات صورت گرفته میان کری و نتانیاهو در مورد مسجد مبارک الاقصی اتخاذ گردید.

 

صلاح افزود: به همگان اعلام می داریم که پس از گذشت یک روز از اعلام این تفاهمات یک مسؤول عربی با یک مقام بلند پایه در کنسولگری آمریکا در قدس تلفنی صحبت کرد، آنان در مورد این تفاهمات به بحث و تبادل نظر پرداختند، این مقام آمریکایی گفت که تفاهمات صورت گرفته به غیر قانونی خواندن جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 1948 و ممنوعیت فعالیت های آن کمک خواهد کرد، مسؤول عربی نیز به این مقام آمریکایی گفت: شما حتی می توانید پای شیخ رائد صلاح را در مسجد الاقصی بشکنید.

 

وی ادامه داد: ما از تصمیم رژیم صهیونیستی برای غیر قانونی خواندن جنبش اسلامی و 17 نهاد وابسته به آن غافلگیر شدیم، حال آنکه این جنبش و نهادها کاملا مستقل هستند و در زمینه ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی، اجتماعی و حراست از مسجد مبارک الاقصی و بیت المقدس فعالیت می کنند.

 

یکی از رهبران جنبش فلسطین خاطرنشان ساخت: مایه افتخار بنده است که ریاست چنین جنبشی را برعهده دارم و از اصول و آرمان های آن و در راس آنها آزاد سازی قدس و مسجد الاقصی حمایت و پاسداری می کنم./994/ب103/د

ارسال نظرات