۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۳۰۳۳۷۶
آیت الله صفایی بوشهری:

سپاه و بسیج در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سپاه و بسیج در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی هستند و حمایت از آنها بر همه افراد جامعه لازم و ضروری است.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضاء ستاد هفته بسیج استان بوشهر به بررسی ارزش سپاه و بسیج برای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: آثار و برکاتی که سپاه و بسیج برای انقلاب داشته است در طول تاریخ اسلام بی نظیر است و اگر ما امروز شاهد یورش و تهاجم همه جانبه آمریکایی‌ها در کشورهای منطقه هستیم به این دلیل است که آن کشورها از نعمت سپاه و بسیج مردمی برخوردار نیستند.

 
وی تصریح کرد: اگر نظام اسلامی ما از چنین نهاد مقدسی برخوردار نمی‌بود، قطعا وضعیتی همانند عراق و سوریه و سایر بلاد اسلامی که مورد یکه تازی قدرت های استکباری قرار گرفته اند، داشت.
 
آیت الله صفایی بوشهری سپاه را یک نهاد جامع خواند که در عرصه های سخت، نیمه سخت، نرم و فوق نرم کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته و به همین خاطر است که هجمه های دشمنان علیه این نهاد مقدس بیش از دیگر نهادها است.
 
وی با بیان اینکه آینده، آبستن فتنه های بسیار زیادی در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی خواهد بود، خاطرنشان کرد: در روایات اهل بیت(ع) آمده است که هرچه به زمان ظهور نزدیک‌تر شویم فتنه ها بیشتر می شود و تنها راه نجات از فتنه ها قرار گرفتن در کنار ولایت است.
 
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه بوشهر در پایان اظهار داشت: ما در دایره کلیت نظام اسلامی مؤثرتر، امتحان داده و سالم تر از سپاه و بسیج برای خنثی سازی توطئه ها و فتنه های دشمنان داخلی و خارجی نداریم.
 
سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) نیز سپاه و بسیج را تنها مجموعه ای خواند که همزمان در سه طیف از تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم ماموریت دارد و عمده توان خود را در این برهه از زمان صرف مقابله با تهدیدات نرم دشمن کرده است و در این راه اقدامات قابل توجهی را به منصه ظهور رسانده است./833/203/ب2
ارسال نظرات