۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۳۰۳۷۷۰
امام جمعه موقت خوی:

بسیج در تمامی عرصه ها با موفقیت آزمون خود را پس داده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت خوی گفت: تشکیلات بسیج از جمله میراث های ماندگار رهبر کبیر انقلاب است که در میدان های مختلف با موفقیت تمام، آزمون پس داده است.
هفته بسيج

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام قراجه ای، امام جمعه موقت خوی در نماز جمعه این هفته با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای اظهار داشت: تقوا به قدری اهمیت دارد که خطیبان نماز جمعه موظف هستند هر هفته نمازگزاران جمعه را به رعایت آن توصیه کنند و تعداد زیادی از آیات قرآن و احادیث اهل بیت(ع) به موضوع تقوی سفارش و تأکید کرده اند.

 

وی افزود: عمل به واجبات الهی و ترک کردن محرمات که اگر هر انسان مسلمانی موفق به این تکلیف بشود قطعا سایر موضوعات به دنبال آن حل خواهد شد.

 

حجت الاسلام قراجه ای در خطبه دوم نماز جمعه با بیان مناسبت های هفته جاری، هجوم وحشیانه عوامل رژیم پهلوی به حرم حضرت رضا(ع) در سال 57 ،شهادت صحابه بزرگوار عمار بن یاسر در جنگ صفین سال 37 و وقوع جگ نهروان بین امیر مؤمنان (ع) و خوارج، شهادت محمد بن ابی بکر کارگار امیرمؤمنان (ع) در مصر و آغاز هفته بسیج را از جمله مناسبت های هفته جاری برشمرد.

 

وی ادامه داد: خوارج نهروان تعدادی از لشکریان امیرمؤمنان(ع) در جنگ صفین بودند که به خاطر جمود فکری تحت تأثیر حیله گری و قرآن بر سر نیزه کردن معاویه قرار گرفته و حکمیت را بر امیرمؤمنان(ع) تحمیل کردند و در نهایت پشیمان شده و بر کرده خود اعتراض نمودند و در نهایت جنگ جمل را به امیرمؤمنان(ع) تحمیل کردند.

 

خطیب جمعه خوی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: تشکیلات بسیج از جمله میراث های ماندگار رهبر کبیر انقلاب می باشد که در میدان های مختلف از جمله در مبارزه با جریانهای سیاسی و منحرف داخلی، مقابله با جنگ تحمیلی، مشارکت در سازندگی پس از جنگ و تشکیل هسته های مقاومت و مقابله با جریانهای انحرافی و جضور در صحنه های مختلف سیاسی با موفقیت تمام، آزمون پس داده اند./936/202/ب1

ارسال نظرات