۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۰۴۱۰۵

شهدای مدافع حرم میزبان اعضای دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت

خبرگزاری رسا ـ شانزدهمین جلسه ستاد برنامه ریزی و پژوهش شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت در جوار ۶ تن از شهدای مدافع حرم برگزار می شود.
اولين يادواره شهداي منطقه مفتح و شهداي مدافع حرم - تبريز

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت، دکتر حسن شهرکی پور مدیرکل مطالعات و پژوهش این دبیرخانه گفت: این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی معاون شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت ، مشاور وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کشور، بنیادشهید وامورایثارگران، بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس ، ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از دانشگاهیان صبح دوشنبه 2/9/94 ساعت 7:30 دقیقه در محل معراج شهدا واقع در خیابان بهشت، پاک شهر برگزار می گردد.


شهرکی پور افزود: بحث و بررسی پیرامون اولویتهای پژوهشی پیشنهادی دستگاههای اجرائی در خصوص ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و اعلام نظر در خصوص عناوین محوری ترویج در دستگاهها از جمله دستورکارهای این جلسه می باشد.


گفتنی است شورای عالی فرهنگ ایثار شهادت طبق مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام و در جهت اجرائی شدن ماده 63 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به ریاست رئیس جمهور و دبیری حجت الاسلام والمسلمین شهیدی تشکیل گردیده است./966/101/ب3

ارسال نظرات