۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۳۰۴۱۳۳
قائم مقام اوقاف خبر داد؛

خدمت رسانی به زائران اربعین از محل موقوفات مرتبط در مرزهای مهران، چزابه و شلمچه

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه و رییس ستاد اربعین گفت: سازمان اوقاف در ایام اربعین حسینی از محل درآمد موقوفات مرتبط با زائرین امام حسین(ع)، خدمات رسانی خواهد کرد.
عابد

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه ستاد اربعین حسینی سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور عبدالرضا عابد قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه و رئیس ستاد اربعین ، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان، و مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان های ایلام، کرمانشاه، همدان و اصفهان در امامزاده سید حسن (علیه السلام) شهرستان مهران برگزار شد.

 

براساس این گزارش ، عبدالرضا عابد، رئیس ستاد اربعین در این نشست بر ضرورت خدمات رسانی به زائران حسینی(علیه السلام) از محل موقوفات مرتبط تاکید کرد و گفت: سازمان اوقاف در اربعین حسینی از محل درآمد موقوفات مرتبط با زائرین امام حسین (علیه السلام)، خدمات رسانی خواهد کرد.

 

وی گفت: این خدمات شامل؛ توزیع غذا و اقلام فرهنگی در پایانه های مرزی مهران، چزابه و شلمچه و همچنین در کربلا و نجف خواهد بود.

 

عابد افزود: با توجه به بازگشت همزمان زائران حسینی پس از اربعین از مرز مهران، اطعام و اسکان زائران یک ضرورت است که باید برای آن برنامه ریزی شود.

 

در این ستاد وظایف و خدمات ادارات کل استانها در ایام اربعین تعیین شد./1325/د101/ف

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

 

ارسال نظرات