۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۳۰۴۳۸۸
نفوذ شیطان(12)/ عالم اهل سنت لبنان در گفت‌وگو با رسا:

آمریکا در پوشش شرکت‎های خدمات اجتماعی در ادارات لبنانی نفوذ می‎کند

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان به بررسی راه های نفوذ آمریکا در لبنان پرداخت.
ماهر عبدالرزاق، از علماي اهل سنت لبنان


شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، به تلاش آمریکا برای نفوذ به لبنان اشاره کرد و گفت: پروژه نفوذ آمریکا با فتنه افروزی در لبنان دنبال می شود. آمریکا با حمایت مالی از رژیم صهیونیستی که به لبنان نزدیک است به این کشور ضربه می زند.


وی افزود: آمریکا همواره از یک روش برای نفوذ در لبنان استفاده نمی کند، بلکه گاهی با فرستادن جاسوس‌ و گاهی با نشر شایعه سعی می کند فضای ذهنی مردم این کشور را متشنج کند. در لبنان انجمن های متعددی وجود دارد که زیر نظر آمریکا اداره می شود. این انجمن ها به بهانه کارهای خدماتی و اجتماعی در برخی از مراکز کلیدی کشور نیز نفوذ کرده اند.


این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: آمریکا از دیرباز با سلاح ویرانگر رسانه دشمنی خود را با لبنان ثابت کرده است و خواسته های خود را از طریق رسانه های غربی و عربی اجرایی می کند. آمریکا با استفاده از این رسانه های تابع خود در اندیشه مردم لبنان نفوذ و ملت عرب نفوذ می کند و گزاره های فکری آنان را جهت دهی می کند که این مساله از بمب و موشک خطر بیشتری دارد .


عبدالرزاق تصریح کرد: آمریکا در جغرافیای کوچک لبنان، مقاومت عظیم مردم این کشور را مورد هدف قرار داده است. لبنان کشوری است که خود را با عنوان شکست دهنده رژیم غاصب صهیونیستی معرفی می کند. مقاومت، افسانه ارتش شکست ناپذیر را به واقعیت تبدیل کرده است.


وی در ادامه به اهمیت لبنان در منطقه پرداخت و اظهار داشت: لبنان تنها کشوری است که توانسته رژیم صهیونیستی را در دل محدوده‎های محافظت شده مورد اصابت موشک قرار دهد. لبنان یک خطر جدی برای رژیم صهیونیستی حساب می شود و هیبت پوشالی این رژیم را زیر سوال برده است.


رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پایان خاطرنشان کرد: رمز وحدت لبنان حمایت از ارتش و مقاومت است. وحدت کلمه می تواند ما را بر تمام دشمنان پیرزو کند./1321/ب902/ک

 

ارسال نظرات