۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۳۰۴۵۸۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

شرایط پساتحریم مهم‌تر از خود توافق و مذاکرات هسته‌ای است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر مراقبت از نفوذ دشمنان نظام به بهانه‌های مختلف، گفت: شرایط پساتحریم مهم‌تر از خود توافق و مذاکرات هسته‌ای است.
نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در همایش شکوه هجرت که به همت سازمان بسیج سازندگی استان در تبریز برگزار شد، اظهار داشت: بسیج نقش فعال در سازندگی و اقتصاد کشور بر عهده دارد.

 


وی با تأکید بر ارزشمند بودن فعالیت‌های سازندگی بسیج در قالب اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: امروز پیام همدلی و همزبانی بسیجیان و خدمات این نهاد مردمی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز مشاهده می شود، اگر بتوانیم فرهنگ جهادی را در سراسر نقاط ایران اسلامی گسترش دهیم، تحریم اقتصادی مفهوم نخواهد داشت.

 


حجت الاسلام کاملی‌فر با تشریح آموزه های اقتصادی آیات قرآنی و مضمون احادیث و روایات وارده از سوی ائمه اطهار(ع) گفت: مبانی عالی اسلام و آیات قرآن کریم راهکارهای مختلفی برای حل معضلات اقتصادی معرفی می کنند، در حقیقت تمسک به آیات قرآنی و معارف اسلامی موجب استحکام و حل مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلات می‌شود.

 


مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری به روحیه بسیجی نیازمند هستیم، چراکه بسیجی همان انسان با همت و کم توقعی است که خیرش به نظام بیشتر است. هزینه بسیجی برای نظام کم و خیرش بیشتر است و می‌تواند کارهای بزرگی برای دفاع از انقلاب و عقاید انقلابی بردارد.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دوران پس از برجام اظهار داشت: ایشان تاکید دارند که باید مراقب نفوذ و فتنه دشمن بود؛ شرایط پساتحریم مهم‌تر از خود توافق و مذاکرات هسته‌ای است و رهبر انقلاب بر مراقبت در برابر نفوذها سفارش دارند.

 


حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که هدف دشمن از نفوذ تضعیف باورهای دینی است و نباید تصور کرد که امکان این تضعیف باورها وجود ندارد، گفت: در جریان جنگ صفین و قرآن به نیزه کردن سپاهیان معاویه، سپاه حضرت علی که بیش از یک سال در برابر دشمن ایستاده و شهید و جانباز داده بود، شکست خورد و بیش از 30 هزار سپاهی سلاح‌ها را غلاف کردند.

 


مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: سپاهیان صلح با معاویه را به حضرت علی تحمیل کردند که ماجرای حکمیت و مشکلات بعدی پیش آمد و امروز نیز همان سناریو در حال تکرار است. روحیه حماسی و غیرت بسیجی مانع نفوذ دشمن است و به همین خاطر دشمن می‌خواهد تا شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم و باورهایمان تغییر یابد.

 


همچنین سیدصفر قائمی، رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی با ارایه گزارش از فعالیت های صورت گرفته در استان اظهار داشت: 63 گروه جهادی دانشجویی و 7 هزار و 300 نفر دانش‌آموز در قالب اردوهای جهادی حضور یافتند که این حضور بنا به فرموده رهبری یک حرکت ارزشمند و امر به معروف است.

 


وی افزود: سازمان بسیج سازندگی از سال 79 به فرمان مقام معظم رهبری شکل گرفته و امروزه ماموریت‌های متنوعی در چهار محور اصلی محرومیت‌زدایی، سازندگی، هدایت و مدیریت اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی تعریف شده است. اردوهای جهادی الهام گرفته از فعالیت‌های داوطلبانه مردمی بوده که عامل پیروزی انقلاب و بقای نظام است./935/202/ب1

ارسال نظرات