۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۳۰۴۸۷۸

جبهه عمل اسلامی لبنان قطعنامه کنگره آمریکا علیه حزب الله را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ جبهه عمل اسلامی لبنان تاکید کرد که وحدت، جهاد و مقاومت از ارکان مقابله با کشورهای استعمارگر و در رأس آنها آمریکا است.
جبهه عمل اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه عمل اسلامی لبنان، با صدور بیانیه ای قطعنامه کنگره آمریکا که علیه حزب الله صادر شد را محکوم و اعلام کرد: این قطعنامه از سویی در جهت یاری رساندن آمریکا به رژیم صهیونیستی بوده و از سوی دیگر آزادی رسانه ای را در لبنان زیر سوال برده است.

 

 

در این بیانیه آمده است: آمریکا با تصویب این قطعنامه نشان داد که نسبت به بیداری مردم منطقه علیه ظلم حکام خود به ستوه آمده و از این طریق سعی می کند با دخالت در امور کشورهای منطقه برنامه های استکباری و استعماری خود را ادامه دهد.

این جبهه تاکید کرد: هدف اصلی آمریکا از این اقدامات ضربه زدن به محور مقاومت است. مقاومتی که مانع اصلی اجرای پروژه های شوم آمریکا در منطقه بوده و آمریکا از طریق فتنه افروزی و حمایت از گروه های تروریستی تکفیری تلاش می کند از اقدامات ارزنده مقاومت را در منطقه و به ویژه در سوریه جلوگیری کند.

 

جبهه عمل اسلامی در پایان بیانیه خود آورده است: وحدت، جهاد و مقاومت اصولی هستند که رعایت آنها برای حفظ کشورهای منطقه از گزند دشمنان آمریکایی، صهیونیستی و تکفیری امری ضروری است./1321/ب902/د


 

ارسال نظرات