۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۰۵۴۵۷

همایش یاوران اربعین در شهرستان ازنا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش یاوران اربعین با حضور روحانیان و مبلغان اعزامی به مناسبت دهه پایانی ماه صفر در شهرستان ازنا برگزار شد.
همايش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، همایش یاوران اربعین شهرستان ازنا، صبح امروز، با حضور مبلغان عرصه تبلیغ این شهرستان برگزار شد.


همایش یاوران تبلیغ با حضور 25 نفر از روحانیان بومی و غیر بومی این شهرستان و با حضور رییس سازمان تبلیغات ازنا برگزار شد.


بنا براین گزارش، همایش یاوران اربعین با هدف انسجام و ساماندهی مبلغان فعال در عرصه تبلیغ و ایجاد وحدت رویه بین مبلغان برگزار شد.


تبیین بایدها و نباید ها در امر تبلیغ و توجه به معرفت افزایی در ایام ماه صفر به ویژه دهه پایانی این ماه از دیگر اهداف برگزاری این همایش بوده است.


حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی ازنا، در این همایش با تأکید بر توجه مبلغان اعزامی به بیان مسائل روز جامعه عنوان داشت: باید مردم به ویژه جوانان را از دسیسه های فرهنگی دشمن در جنگ نرم هوشیار کرد.


وی افزود: تبیین و تشریح مسائلی همچون تحکیم بنیان خانواده، مسأله عفاف و حجاب، آثار مخرب ماهواره ها و نحوه ی استفاده صحیح از شبکه های اجتماعی از جمله مسأل مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.


رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا سخنرانی های ماه صفر، اقامه نماز جماعت، بیان احکام اسلامی، بیان آیات وروایات در منابر را از مهم ترین برنامه های تبلیغی مبلغان اعزامی بیان کرد و گفت: این اقدامات باید در اولویت برنامه ها قرار گیرند.


وی با اشاره به حضور برخی مبلغان در مدارس و برگزاری گفتمان های دینی اظهار داشت: تداوم برگزاری گفتمان دینی در مدارس می‌تواند موجب افزایش خودباوری و کاهش خطاهای فکری و عقیدتی نسل جوان شود.


حجت الاسلام بیاتیان تصریح کرد: در گفتمان های دینی باید آموزه هایی از قیام امام حسین(ع)، ارزش کتاب و کتابخوانی در رشد فکری و ضرورت وجود امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مورد توجه قرار گیرد.


گفتنی است، در پایان این همایش، برخی از مبلغان به بیان مسائل و مشکلات موجود در امر تبلیغ پرداختند./9459/203/ب1

ارسال نظرات