۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۳۰۷۳۴۶
امام جمعه برازجان مطرح کرد؛

همدلی، همزبانی و تجلی وحدت مهمترین پیام پیاده روی مردم استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه برازجان گفت: همدلی، همزبانی و تجلی وحدت مهم ترین پیام پیاده روی مردم استان بوشهر است.
حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، درباره پیاده روی بزرگ ولایت در دشتستان و بزرگترین پیاده روی جنوب کشور گفت: این سومین سالی است که شهرستان دشتستان شاهد حضور اقشار مختلف مردم در پیاده روی بزرگ ولایت است.

 

وی افزود: این پیاده روی با حضور هیئت های مذهبی، تشکل ها و نهادهای مردمی تشکیل شد و تا امامزاده شاهزاده ابراهیم ادامه داشت.

 

حجت الاسلام مصلح بیان داشت: در سال های گذشته حضور مردم کمتر و حدود 50هزار نفر بود اما امسال با توجه به استقبال بی نظیر مردم دشتستان و روستاهای اطراف، شاهد جمعیتی بیش از 70هزار نفر بودیم.

 

امام جمعه برازجان هدف از همایش بزرگ پیاده روی ولایت را در سالروز شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع) حفظ احترام و ارادت به خاندان عصمت و طهارت و اهل بیت پیامبر(ص) عنوان کرد و اظهار داشت: استقبال بی نظیر مردم دشتستان در پیاده روی بزرگ ولایت، شرکت در شعائر اسلامی و دلبستگی به اسلام و اهل بیت(ع) در سالروز شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع) است و افتخاریست که به ما مردم ایران داده شده است.

 

وی افزود: همایش بزرگ پیاده روی ولایت، حرکت عظیم مردم در پیاده روی به همراه دسته های عزاداری و سینه زنی با سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری و ارادت مردم به ضریح خیمه گاه حضرت قاسم(ع) و قریب به 60 موکب برای پذیرایی از عزاداران، جلوه‌ای از حضور و همدلی و همزبانی و تجلی وحدت و اتحاد مردم دشتستان و استان بوشهر را نشان داد./833/303/ب3

 

ارسال نظرات