۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۳۰۷۳۸۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بصیرت لازمه مقابله با فتنه‌های دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر گفت: دشمنان هیچ‌گاه راضی نخواهند بود که انتخابات آینده محور همدلی و همزبانی ملت و نظام باشد.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در یادواره شهدای مدافع حرم استان، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم ولایت در خط مقدم جبهه مقاومت حضور یافته‌اند و اگر مروز امنیت کامل در کشور برقرار است؛ مرهون مجاهدت شهدا است.


وی با بیان این‌که شهدای مدافع حرم با خدای خود معامله کردند، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی ایران با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور با مقابله با دشمنان اسلام و تشیع مشغول است، اگر مجاهدت شهدای مدافع حرم نبود، قطعا امروز در داخل شهرها با دشمن در حال جنگ بودیم.


حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که تجلیل از مقام شامخ شهدا جزو سیره پیامبر گرامی اسلام است، تصریح کرد: تجلیل از شهدا وظیفه همگانی و انقلابی بوده و این از میراث پیامبر اکرم(ص) و حضرت فاطمه(س) است، به عبارت دیگر تجلیل از مقام شهدا در حقیقت تعظیم شعائر اسلامی محسوب می شود.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که خط ایثار، جهاد و شهادت همواره نظام اسلامی ایران را در مقابل فتنه‌های دشمنان محافظت کرده است، افزود: ملت ما همیشه در همه عرصه‌های مهم و حساس نظام بصیر و هوشیار بوده و با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، وفاداری خود را به نظام و جهان ثابت کرده‌اند.


حجت‌الاسلام کاملی‌فر با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در رابطه با ملت ایران، بیان داشت: مردم حجاز آن زمان دستور پیامبر و امیرالمؤمنین(ع) را شنیده و عمل نکردند، در حالی که مردم ایران، پیامبر(ص) و امام علی(ع) را ندیدند ولی از جانشین امام جانانه پشتیبانی کردند که همین رمز عزت و موفقیت ملت ایران و نظام است.


وی در بخش دیگری از سخنان ولایت‌مداری، همدلی و همزبانی و همچنین بصیرت را لازمه مقابله با فتنه‌های دشمنان اسلام و انقلاب دانست و تاکید کرد: یکی از بسترهای نفوذ دشمن مسأله انتخابات سال جاری است و ما باید با حضور با شکوه و حداکثری و با اجرای انتخابات سالم و هوشمندانه، توطئه دشمنان را نقش برآب کنیم.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر حفظ هوشیاری و بصیرت مردم در انتخابات آینده تصریح کرد: حرکت مسؤولان و مردم در مسیر و نقشه راه ارائه شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب، تضمین کننده نظام و انقلاب است و ما باید با پیروی از دستورات و منویات رهبری، ثابت قدم بوده و دین خود را نسبت به شهدا و نظام ادا کنیم.


وی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را فصل الخطاب تمام جریان‌ها و مسائل دانست و گفت: دشمن برای انتخابات آینده طرح و برنامه‌های مختلفی در نظر دارد تا این حماسه حضور از مسیر اصلی خود خارج شود، به یقین دشمنان هیچ‌گاه راضی نخواهند بود که انتخابات آینده محور همدلی و همزبانی ملت و نظام باشد.


گفتنی است، در پایان این مراسم، از خانواده‌های شهدای مدافع حرم حاج عباس عبداللهی و محرم علیپور تجلیل به عمل آمد./935/202/ب3

ارسال نظرات