۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۰۷۴۰۱
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است به همین دلیل می بایست مراسم بزرگداشت این روز با شور و شکوه ویژه ای برگزار شود.
حجت الاسلام سالاري- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت یوم الله نهم دی خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت این روز تاریخی، اظهار کرد: در نهم دی ماه سال 88 مردم ایران اسلامی با بصیرت و هوشمندی کم نظیر به ندای رهبری لبیک گفته و با حضور در میدان، بساط فتنه گران را درهم پیچیدند.

 

وی افزود: البته مردم ولایت مدار و انقلابی استان خراسان شمالی در سال 88 زودتر از سایر استان های کشور در روز هشتم دی ماه به خیابان ها آمده و با اعلام وفاداری و تجدید بیعت با نظام و انقلاب و رهبری، حساب خود را از فتنه گران جدا کردند.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه مردم خراسان شمالی در هشتم دی ماه سال 88 با حضور باشکوه خود در خیابان ها و شعارهای کوبنده علیه فتنه و فتنه گران، عشق و ارادت خود را به ولایت و نظام اسلامی نشان دادند، اضافه کرد: مردم این استان در روز نهم دی ماه 88 نیز همگام و همراه با مردم سراسر کشور به خیابان ها آمده و حماسه عظیم نهم دی را خلق کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: نهم دی ماه یادآور حماسه عظیمی است که در آن فریاد بلند ملت بصیر و ولایت مدار استان باب الرضا(ع) و گنجینه معرفت ها به همراه صدای رسای مردم سراسر کشور بر سر فتنه گران بلند شد و نقشه های شوم آنها را برملا کرد.

 

حجت الاسلام سالاری افزود: یوم الله نهم دی ماه برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده و تا ابد به عنوان نماد آمادگی و حضور در صحنه ملت ایران در برابر فتنه گران و دشمنان خواهد بود.

 

رییس ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی استان خراسان شمالی اظهار کرد: یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است به همین دلیل می بایست مراسم بزرگداشت این روز با شور و شکوه ویژه ای برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم گرامیداشت نهم دی ماه مانوری به منظور اعلام آمادگی مردم برای مقابله با فتنه ها است، افزود: مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه برنامه ای برای گروه ها و جناح های سیاسی و حزبی نیست و نباید از آن سوء استفاده شود.

 

حجت الاسلام سالاری ادامه داد: مراسم یوم الله نهم دی ماه، برنامه ای ملی و مذهبی است که همه مردم فارغ از هر نوع اندیشه سیاسی در آن شرکت کرده و با رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت می کنند به همین دلیل باید مراقب باشیم این مراسم به سمت استفاده جناحی و سیاسی نرود.

 

وی تصریح کرد: باید همه اعضا و دستگاه های عضو ستاد گرامیداشت یوم الله 9 دی خراسان شمالی مراقب باشند تا برخی افراد اهداف حزبی و سیاسی خود را در قالب مراسم گرامیداشت نهم دی ماه دنبال نکنند چرا که در چنین صورتی اصل این مناسبت ها زیر سؤال رفته و از سوی مردم استقبال خوبی نمی شود.

 

حجت الاسلام سالاری با بیان اینکه نهم دی ماه روز بزرگداشت ایستادگی مردم ایران اسلامی در برابر فتنه ها و فتنه گران است، خاطرنشان کرد: اکنون مهم ترین فتنه ای که ایران اسلامی را تهدید می کند، فتنه نفوذ بوده و مردم بصیر و هوشمند خراسان شمالی و سراسر کشور با حضور گسترده و پرشور و شعور خود در مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی به دشمنان داخلی و خارجی این پیام را می دهند که در برابر این فتنه نیز همانند گذشته ایستادگی می کنند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در خراسان شمالی در مرکز استان و شهرستان های هشت گانه و نیز مراکز بخش‌ها و دهستان‌ها و مکان‌هایی که روحانی مستقر دارد برگزار می‌شود، افزود: همچنین با در نظر گرفتن این موضوع که یوم الله نهم دی ماه امسال با هفته وحدت مقارن شده، بر اساس برنامه ریزی انجام شده برنامه ها و مراسم اجرایی به صورت تلفیقی برگزار می شود./9314/202/ب1

ارسال نظرات