۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۳۰۹۴۴۱
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

تقویت معنوی مراسم ایام‌الله فجر مهم ترین رویکرد کمیته ستاد مساجد دهه فجر است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با بیان این که تقویت معنوی مراسم دهه فجر مهم ترین رویکرد کمیته ستاد مساجد دهه فجر است، گفت: ستاد کمیته مساجد در برگزاری برنامه های دهه فجر باید از حضور اقشار مختلف مردم بهره مند شود.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که در دفتر وی برگزار شد، گفت: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به منظور برنامه ریزی منسجم در زمینه برنامه های دهه فجر تشکیل شده است.


وی با بیان این که مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند، افزود: امروز نیز مساجد ما در تداوم انقلاب همواره نقش بسیار مهم و اثرگذاری دارند.


حجت الاسلام موسوی با اشاره به تشکیل کمیته مساجد عنوان داشت: باید از حضور حداکثری نمازگزاران در امر برنامه ریزی کمیته مساجد بهره مند شد.


وی در ادامه تشکیل کمیته مساجد را امری مهم در زمینه انجام برنامه ها دانست و گفت: برای تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر در مساجد برنامه ریزی مناسبی صورت می گیرد.


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان ان که بهره گیری از فرصت تقارن ایام الله دهه مبارک فجر با اعیاد اسلامی از رویکردهای کمیته مساجد ستاد دهه فجر است، عنوان داشت: آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهم ترین اهداف تشکیل این ستاد است.


وی برگزاری باشکوه مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آیین نامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر را از دیگر اهداف تشکیل ستاد دهه فجر بیان کرد.


حجت الاسلام موسوی با تأکید بر ضرورت فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور اقشار مردم در آیین های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی باید حضور اقشار مختلف در برنامه های دهه فجر پر رنگ شود.


وی در ادامه با تأکید بر این که تقویت معنوی مراسم دهه فجر از دیگر رویکردهای کمیته مساجد ستاد دهه فجر است، ادامه داد: متولیان امر در این زمینه نیز باید فعالیت منسجمی داشته باشند.


مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان جذب جوانان به مساجد را مهم ترین وظیفه کمیته ستاد دهه فجر مساجد عنوان کرد و افزود: در این ایام باید تلاش شود جوانان و نوجوانان با مواضع اصولی، دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا شوند.


وی برنامه ریزی در جهت پاسخ گویی به سؤالات به منظور برطرف شدن شبهات و استفهامات را از دیگر برنامه ها و مأموریت های کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب بیان کرد.


حجت الاسلام موسوی برنامه ریزی به منظور تکریم از مقام والای ایثارگران انقلاب اسلامی و خانواده ها معظم آنان و برنامه ریزی و انجام هماهنگی لازم به منظور اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در پایان مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و برگزاری همایش های کاربردی در جهت توجیه ائمه جماعت و هیأت امنا مساجد را از دیگر برنامه های کمیته ستاد دهه فجر مساجد عنوان کرد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این برنامه ها بهره گیری از توانمندی ها و استطاعت مردمی در جهت با نشاط سازی مراسم ایام دهه فجر، تقویت مشارکت های مردمی و گسترش دامنه اجرایی برنامه ها در مساجد است./9459/202/ب1

ارسال نظرات