۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۳۰۹۹۰۱

تجدید چاپ کتاب «گزیده شناخت نامه قرآن»

خبرگزاری رسا ـ کتاب «گزیده شناخت نامه قرآن» ، تألیف آیت الله محمدی ری شهری از سوی انتشارات دارالحدیث برای سومین بار تجدید چاپ شد.
کتاب «گزيده شناخت نامه قرآن »

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «گزیده شناخت نامه قرآن»، تألیف آیت الله محمدی ری شهری از سوی انتشارات دارالحدیث برای سومین بار تجدید چاپ شد.

 

« شناخت نامه قرآن » بر پایه قرآن و حدیث - که در چهار جلد و بیش از 1800 صفحه، در واقع ، قرآنشناسی از منظر بهترین قرآن شناسان است. این کتاب ، آنچه را خداوند منان در توصیف کتاب خود فرموده و آنچه را پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم و اهل بیت  علیهم السلام در تبیین جایگاه رفیع این کتاب آسمانی بیان کرده اند ، در کنار هم ، با نظمی نوین و سهل الوصول ، همراه با تحلیل های مورد نیاز ، تقدیم قرآن پژوهان کرده است.

 

درباره کتاب:

این گزیده، عمده مباحث شناختنامه قرآن را تنها در مقیاسی کوچک، در خود ، جای داده است، غالب مقالات تحلیلی مندرج در شناخت نامه ، در این گزیده آمده است.

 

تمامی عنوان های اصلی و بیشتر عنوان های فرعی کتاب ، در گزیده قابل دستیابی­اند،   گویاترین متن­ها، از منابع معتبرتر ، در ذیل هر عنوان انتخاب شدند، ترجمه آیات و روایات در متن کتاب، و اصل عربی آنها در پانوشت نشانده شد،در پانوشت ها ، به ذکر حدّ اکثر دو منبع دارای اعتبار بیشتر برای هر حدیث ، بسنده شد.

 

کتاب «شناخت نامه قرآن» با شمارگان 500  به قیمت 30000 تومان از سوی انتشارات دارالحدیث چاپ مجدد شده است./998/د102/ق 

منبع: مؤسسه دارالحدیث

ارسال نظرات