۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۳۰۹۹۱۰

چاپ مجدد سه کتاب از سوی انتشارات دارالحدیث

خبرگزاری رسا ـ کتاب‌های «علم و حکمت» ، «الحوار بین الحضارات» و «تربیت جنسی» از سوی انتشارات مؤسسه دارالحدیث تجدید چاپ شد.
چاپ مجدد سه کتاب از سوي انتشارات دارالحديث

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب‌های «علم و حکمت در قرآن و حدیث»، «الحوار بین الحضارات » ترجمه عربی گفتگوی تمدن ها در قرآن و حدیث، و «تربیت جنسی»، از سوی انتشارات مؤسسه دارالحدیث تجدید چاپ شد.

 

کتاب علم و حکمت در قرآن و حدیث اولین بار در سال 1379 منتشر شد و اینک با طرح جلد متفاوت برای سومین بار منتشر می‌شود.

 

کتاب « الحوار بین الحضارات » ترجمه عربی گفتگوی تمدن ها در قرآن و حدیث، سال 1378و تربیت جنسی نیز در سال 1387، منتشر شده است.

 

گزیده ای از معرفی کتابها:

 

 

کتاب علم و حکمت در قرآن و حدیث

این کتاب، چهارمین اثر مستقل منتشر شده از مجموعه دانش نامه قرآن و حدیث و حاصل سال ها تتبع و تحقیق درباره علم و معرفت از دیدگاه اسلام است و شاید برای نخستین بار، نصوص اسلامی (متون قرآن و حدیث ) را در این زمینه، به صورت موضوعی، در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

 

در این کتاب، تلاش شده است که با بهره گیری از متن قرآن کریم و احادیث اسلامی (از طریق فریقین) ،دیدگاه های اسلامی درباره: جایگاه علم و معرفت، حقیقت علم ، آثار علم ، منابع و موانع معرفت ، تعلیم ، تعلّم و عالم ، به طور مبسوط ،به جهان علم ، عرضه شود.

 

کتاب « علم و حکمت » با شمارگان 500 ، قیمت 44000 تومان ، تألیف آیت الله محمدی ری شهری ، از سوی انتشارات دارالحدیث چاپ مجدد شده است.

  

کتاب « الحوار بین الحضارات»

تبیین دیدگاه اسلام درباره گفتگوى تمدن ها ، موضوع مهمّى براى کسانى است که به این رویکرد فرهنگى قرن ، توجّه کرده ، به آن مى اندیشند .

 

این کتاب، هفتمین مجلّد مستقل از «موسوعه میزان الحکمة» است که براى پاسخگویى به این نیاز تازه ، تقدیم خوانندگان شده است.

 

فهرست موضوعات: المقدمه، المدخل، الفصل الاوّل: فنّ الحوار، الفصل الثانی: آداب الحوار، الفصل الثالث: آفات الحوار، الفصل الرابع: احکام الحوار، الفصل الخامس: نماذج من الحوارات

 

کتاب « الحوار بین الحضارات » با شمارگان 500 ، قیمت 10000 تومان ، تألیف آیت الله محمدی ری شهری ، از سوی انتشارات دارالحدیث چاپ مجدد شده است.

 

کتاب «تربیت جنسی»

در این کتاب ، با مطالعه و تحقیق در آیات و روایات ، اهداف ، مبانی ، اصول و روش های تربیت جنسی مبتنی بر آن مبانی و اصول ، استخراج و تبیین می شود.

 

همچنین معیارهای رفتارهای به هنجار جنسی و تمایز آن از رفتارهای نابههنجار جنسی و نمونه های فراوانی از این گونه رفتارها مورد بررسی قرار می گیرد.  

 

کتاب « تربیت جنسی » با شمارگان 1000 ، قیمت 23000 تومان ، تألیف علی نقی فقیهی ، توسط انتشارات دارالحدیث چاپ مجدد شده است./998/د102/ق 

منبع: مؤسسه دارالحدیث 

ارسال نظرات