۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۳۰۹۹۸۵
آیت الله علما:

کاندیداها از ورود حواشی به صحنه انتخابات جلوگیری کنند/ آل سعود نقشه صهیونیست‌ها را اجرا می‌کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: کاندیداهای انتخابات باید از ورود حواشی به صحنه انتخابات جلوگیری کنند و اجازه تکرار فتنه 88 را به فتنه گران و دشمنان انقلاب ندهند.
آيت الله علما 90

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه کشور، اظهار داشت: تأکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت نماز جمعه نشان دهنده اثرگذاری و حساسیت این فریضه است تا جایی که رهبر از این فریضه با عنوان قرارگاه فرهنگی و سیاسی یاد می کند.

 


آیت الله علما با تأکید بر لزوم تلاش برای برگزاری انتخابات سالم تصریح کرد: حقوق تمام شرکت کنندگان در انتخابات باید محفوظ باشد، آرای مردم نیز باید امینانه و صادقانه بررسی شود.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با بیان تعبیر رهبر معظم انقلاب از آرای مردم به عنوان حق الناس ادامه داد: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات های دوره های مختلف بیانگر حس مسؤولیت پذیری و مشارکت در تصمیم گیری های کلان کشور است، مسؤولان و دست اندرکاران باید این مشارکت را محترم شمرده و امانتدار آرای مردم باشند.

 


امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: متأسفانه برخی افراد به دنبال سیاه نمایی و فتنه گری در زمینه انتخابات در کشور هستند و هدفی جز تفرقه و اخلال در اداره امور کشور را دنبال نمی کنند، مردم باید هوشیارانه اجازه فتنه انگیزی به دشمنان را نداده و سرنوشت کشور خود را تعیین کنند.

 

خطیب نماز جمعه کرمانشاه ابراز داشت: باید به حواشی انتخابات بی توجه بود و از مسیر حق و انصاف خارج نشد، کاندیداهای انتخابات نیز باید از ورود حواشی به صحنه انتخابات جلوگیری کنند و اجازه تکرار فتنه 88 را به فتنه گران و دشمنان انقلاب ندهند.

 


آیت الله علما در ادامه با اشاره به اجرای حکم اعدام آیت الله نمر از سوی حکام سعودی خاطرنشان کرد: آل سعود دست در دست صهیونیست ها دارد و نقشه های آن ها را اجرایی می کند.

 


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اعدام عالمی فرزانه همچون آیت الله نمر نشان دهنده خیانت آل سعود به جهان اسلام و دنبال کردن نقشه تفرقه در جهان اسلام از سوی این حکام است.

 


لازم به ذکر است، نمازگزاران کرمانشاهی پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی و سر دادن شعار مرگ بر آل سعود از اقدامات حکام سعودی ابراز انزجار کردند./857/201/ب1

ارسال نظرات