۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۳۱۱۲۷۵
در دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تشکل های طلاب مطرح شد؛

اعتقاد به وعده الهی سبب پیروزی در کارها می‌شود/ دولت در مسأله دستگیری ملوانان آمریکایی دخالت نکرده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اقدام پیروزمندانه در دستگیری سربازان آمریکایی، گفت: اگر انسان به کار و وعده الهی اعتقاد داشته باشد پیروز خواهد شد.
سردار فدوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمد فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در دیدار با تشکل های طلاب که شامگاه شنبه برگزار شد ضمن تکذیب ورود دولت در مسأله دستگیری سربازان آمریکایی که در چند روز گذشته رخ داد، گفت: هیچ فردی از دولت در موضعی نیست که از نیروهای مسلح درخواستی داشته باشد، اگر آقای ظریف با وزیر امور خارجه آمریکا صحبتی هایی را داشته در مورد این موضوع نبوده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: برخی مدعی بودند که آیا پس از پیروزی انقلاب، انقلابی‌گری باید ادامه داشته باشد یا خیر، درحالی که این افراد به برکت انقلاب به جایگاهی رسیده اند.

 

سردار فدوی با اشاره به برخی مشکلات کشور، گفت: متاسفانه در کشور سیستم سازی رخ نداده است و می بینیم که 98 درصد بذرهای مورد نیاز کشور از خارج وارد می شود، این کارکرد سیستمی که می تواند مشکلاتی از این قبیل را حل کند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به عدم دخالت دولت های گذشته در مساله مقابه با دشمن، ابراز کرد: تاکنون چهار مورد از اتفاقی که اخیرا رخ داده را از ابتدای انقلاب شاهدیم که از این موارد دو مورد در دولت اصلاحات انجام گرفته است، یک مورد نیز در دولت سابق و حال این اتفاقی که اخیرا واقع شده را دیدیم.

 

وی افزود: اگر انسان به کاری که انجام می دهد و همچنین به وعده الهی نیز عقیده داشته باشد پیروز خواهد شد.


 
سردار فدوی با اشاره به موضوع عذرخواهی آمریکایی ها پیرامون اقدام اخیرشان، گفت: آنچه که ما شنیده ایم نشان از این است که ظاهرا وزیر امور خارجه امریکا عذرخواهی کرده است.

 

گفتنی است نامه تشکر گروه هایی از قبیل نسیم رویش، خانه رسانه طلاب، کانون نخبگان تبلیغ، جمعیت طلاب انقلاب اسلامی، نهج المصطفی، امیر بیان، مجمع نمایندگان طلاب تهران و گروه فراگیر تبلیغ به فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تقدیم شد که به شرح ذیل است؛


فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار رشید اسلام

جناب آقای محمد فدوی

سلام علیکم
در دورانی که با لبخند (به شیطان) و مصلحت (سنجی) عده ایی گمان می کردند که سخن گفتن از آرمانهای اصیل امام راحل(ره)، شهدا و امام خامنه ای به بهانه تعامل و (تدبیر) رنگ باخته است، اقدام شجاعانه دلاورمردان نیروی دریایی سپاه بار دیگر ثابت کرد راه شهدا تمام شدنی نیست و کوفتن بر دهان استکبار همچنان در افق اعلای آرمانخواهی انقلابی (ایران اسلامی همچنان پا برجا است)

دستگیری مقتدرانه (تفنگداران) «ملوانان» متجاوز آمریکایی و سپس رهاسازی مهربانانه آنان این پیام را به دیپلماتهای «کشور»(جهان) ارسال نمود که (نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ایمان و ) با قدرت و شجاعت در برابر هر تجاوزی قاطعانه  خواهد ایستاد و هرگز چشم به دست دشمن نمی دوزند!

(ما مبلغین و طلاب حوزه علمیه) در کنار ملت سرافراز ایران به سربازان و پاسداران خود افتخار می کنیم و از صمیم جان قدردان رشادتهای یاران امام خامنه ای هستیم.
خداوند بر عزت سپاه اسلام بیفزاید.
(از خداوند متعال مزید موفقیت را برایتان خواستاریم)/811/202/ب1

ارسال نظرات