۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۳۱۱۸۹۷
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی:

استکبار و غرب عاجزتر از آنند که جلوی صدور انقلاب را بگیرند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که با وجود دسیسه های غرب جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در دنیا نقش آفرینی می‌کند، گفت: استکبار و غرب عاجزتر از آنند که جلوی صدور انقلاب را بگیرند چرا که صدور انقلاب در رأس برنامه های ما قرار دارد.
حجت الاسلام سيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعدازظهر امروز در دیدار خدام حرم حضرت معصومه(س)، گفت: خدام حرم حضرت معصومه(س) سفیران کریمه اهل بیت(ع) هستند.

 

وی کار خدام را در راستای تکمیل رسالت اهل بیت(ع) عنوان کرد و افزود: شما عزیزان با کار خویش دل ها را متوجه حضرت فاطمه معصومه(س) کرده، عشق مردم به اهل بیت(ع) را افزایش داده و آنها را از گناه باز می دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه خاطرنشان کرد: کار شما سفیران نیز یکی از راه های نشر علوم اهل بیت(ع) و ایجاد محبت در دل ها است.

 

وی با بیان این که حضرت معصومه(س) در زمان حیات و ممات خویش اسلام و مکتب اهل بیت(ع) را معرفی کرد، تصریح کرد: امروز حضرت معصومه(س) نگینی برای حوزه های علمیه، علما و روحانیت است که در اطراف حرم ایشان معارف اهل بیت(ع) را فرا می گیرند و منتشر می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با بیان این که ولایت ریشه در عدالت و عصمت دارد، عنوان کرد: ولایت نیز برخاسته از عصمت و کرامت است.

 

وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی در رواج اسلام هراسی، شیعه هراسی و ترس از انقلاب اسلامی، بیان کرد: با وجود دسیسه های غرب جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در دنیا نقش آفرینی می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه تأکید کرد: استکبار و غرب عاجزتر از آنند که جلوی صدور انقلاب را بگیرند چرا که صدور انقلاب در رأس برنامه های ما قرار دارد.

 

وی با بیان این که امروز دنیا تشنه معارف اهل بیت(ع) است، یادآور شد: باید معارف و ابعاد شخصیتی اهل بیت(ع) و ائمه معصوم را در جامعه تبیین کنیم.

 

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر توجه به جایگاه و شأن حضرت معصومه(ع)، گفت: مراجعه به زیارت نامه حضرت معصومه(س) شأن و جایگاه حضرت را به ما نشان می دهد.

 

وی در ادامه عنوان داشت: شأن شفاعت، شأن عصمت، دارا بودن لقب معصومه و  شأن کرامت به عنوان کریمه اهل بیت نشان دهنده جایگاه و شأن ایشان است که نشانه برخورداری از اصالت و جایگاه اجتماعی حضرت معصومه(س) است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: دارا بودن لقب کریمه حضرت معصومه(س) به معنای این است که هیچ کس از در خانه ایشان ناامید برنمی گردد.

 

وی در ادامه با بیان این که مردم لرستان یک دست عاشق اهل بیت(ع) هستند، افزود: مردم استان همواره ارتباط محکمی با مرجعیت قم داشته و دارند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که افتخار ما این است قریب به اتفاق لرستان مقلد رهبر معظم انقلاب هستند، عنوان داشت: ارادت مردم لرستان به اهل بیت(ع) در طول تاریخ زبانزد عام و خاص بوده و همواره پشتیبان و حامی مرجعیت بوده اند./9459/202/ب1

ارسال نظرات