۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۳۱۳۰۴۷
حجت الاسلام شکوری:

حرکت در چارچوب ارزش های دینی و انقلابی سبب رضایت مردم از مسؤولان می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خوی گفت: رضایت مردم از مسؤولان و مدیران بستگی به عملکرد آن‌ها در چارچوب ارزش های دینی و انقلابی دارد.
امام جمعه خوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری، امام جمعه خوی امروز در جلسه ماهانه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از روش های جذب مردم به فرهنگ ناب اسلام و اهل بیت(ع) مدارا کردن با آنان است به طوری که در روایات وارد شده است که شیوه انبیا و اوصیا در برخورد با توده مردم مدارا کردن با آنان بوده است.

 

وی تصریح کرد: مدارا کردن به معنی نادیده گرفتن ارزش ها نیست بلکه هدف رفتار، گفتار و کردار بر مبنای اخلاقیات اسلامی است که در زندگی و سیره اهل بیت(ع) موج می زند.

 

عضو شورای استانی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: شوراهای فرهنگ عمومی در سطح کشور رسالت های سنگینی را بر عهده دارند که اگر درست اجرایی شود همه مسؤولان از زحمات و تلاش های خود نتیجه خواهند گرفت.

 

حجت الاسلام شکوری گفت: رضایت مردم از مسؤولان و مدیران بستگی به عملکرد آنها در چارچوب ارزش های دینی و انقلابی دارد.

 

حجت الاسلام شکوری در ادامه با اشاره به دهه مبارکه فجر اظهار داشت: ضرورت دارد در اجتماعات، سخنرانی های مربوط به دهه مبارک فجر موضوعات اولویت دار همچون تبییـن عمـلکرد 37 سـاله انقـلاب اسـلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بصورت تحلیلی، تـحلیـل بـحرانـ ها و توطئه هـای داخـلی و خـارجـی علیه انقلاب اسلامی در طول 37 سال پس از پیروزی، تشریح ویژگی ها و امتیازات مدیریت ولایت فقیه به صورت مقایسه ای با سـایر مدیریت هـای مـرسـوم جهـان امـروز و پاسخگویی به شبهات دشمنان و مخالفان جمهوری اسـلامی در رسـانـه هـا بـه صورت مـستدل و منطقی مطرح شود.

 

در ادامه جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی به تبیین دیدگاه های خود پرداخته و برنامه های خود را در طول دهه مبارکه فجر ارائه کردند./936/202/ب1

ارسال نظرات