۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۳۱۳۴۱۰

برنامه‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی در ایام دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ مشاور ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی، با تشریح برنامه‌های امسال دهه فجر در این سازمان گفت: سازمان اسناد و کتابخانه ملی در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است.
سازمان اسناد و کتابخانه ملي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، امین عارف‌نیا مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی این سازمان با تشریح برنامه‌های دهه فجر در کتابخانه ملی گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب، اسناد و عکس‌های انقلاب اسلامی ساعت 11 روز دوشنبه 12 بهمن‌ماه با حضور مقامات دولتی، نمایندگان مجلس و شخصیت‌های فرهنگی در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

 

عارف نیا افزود: همزمان با این نمایشگاه، در محل کتابخانه ملی هم نمایشگاه اسناد مرتبط با انقلاب اسلامی برپا خواهد شد.

 

وی همچنین از رونمایی مجموعه کتاب‌های حقوق و زندگی تالیف محسن اسماعیلی، عضو حقوقدان شورای نگهبان قانون اساسی در روز آغازین دهه فجر خبر‌داد و گفت: در این مراسم که از ساعت 30: 14روز دوشنبه 12 بهمن آغاز خواهد شد، ضمن رونمایی از مجموعه کتاب‌های حقوق و زندگی، شخصیت‌هایی چون محمدجواد ظریف، آیت‌الله مصطفی محقق داماد، استاد دینانی و محسن رضایی به ایراد سخن در مورد مولف این آثار خواهند پرداخت.

 

مشاور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و دبیر اجرایی دومین همایش ملی اعتدال در ادامه گفت: دومین همایش ملی اعتدال با عنوان (زنان، اعتدال و توسعه) روز 17 بهمن با حضور شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و فعالان حوزه زنان در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: مراسم افتتاحیه این همایش، ساعت 9 صبح آغاز و پس از آن نشست‌های تخصصی در قالب 6 پنل تا بعدازظهر ادامه خواهد داشت.

 

عارف‌نیا به برگزاری نشست‌هایی در اندیشگاه فرهنگی سازمان و رونمایی از مجموعه تصویری ایران در روزهای دهه فجر اشاره کرد و گفت: علاوه بر رونمایی کتاب و برگزاری دومین همایش ملی اعتدال، اندیشگاه فرهنگی سازمان هم در دهه فجر در کنار برنامه‌های هفتگی خود، نشست‌هایی مرتبط با این ایام را مدنظر دارد که اطلاع رسانی خواهد شد./998/د102/ق 

منبع: سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظرات