۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۱۳۸۵۹
مدیر حوزه علمیه صحنه:

دهه فجر یادآور ولایتمداری و عزم راسخ ملت ایران است /انقلاب ایران لرزه بر اندام مستکبران جهان انداخت

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه صحنه گرامیداشت ایام دهه فجر را گرامیداشت آرمان های انقلاب دانست و گفت: دهه فجر یادآور ولایتمداری و عزم راسخ ملت ایران در برچیدن بساط ظلم از کشور است.
دهه فجر

حجت الاسلام علی بهمنی مدیر حوزه علمیه شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی عنوان داشت: دهه فجر یادآور ولایتمداری و عزم راسخ ملت ایران در برچیدن بساط ظلم و جور از کشور ایران است.


حجت الاسلام بهمنی ابراز داشت: مردم ایران با تغییر رژیم 1400 ساله شاهنشاهی به نظام اسلامی نشان دادند که ظلم و ستم با زور و اجبار و فشار بر مردم، قدرت ماندگاری ندارد و با اراده یک ملت نیست می شود.


مدیر حوزه علمیه شهرستان صحنه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) مصداق عدالت خواهی در کشور بود و مردم مظلوم و ستمدیده ایران با لبیک به ندای امام راحل (ره) انقلابی را رقم زدند که پس از گذشت 37 سال همچنان لرزه بر اندام حکومت های مستکبر جهان انداخته و تزلزل حاکمیت ظالمانه را به آن ها گوشزد می کند.


وی تصریح کرد: گرامیداشت این ایام در واقع گرامیداشت دستاوردها و اندیشه های انقلاب است، قطعا اندیشه های والای انقلاب با آرمان های متعالی اسلام در راستای عدم پذیرش ذلت مطابقت دارد.


حجت الاسلام بهمنی در ادامه با تشریح برنامه های حوزه علمیه در ایام دهه فجر بیان داشت: از دوازدهم تا بیست و دوم بهن ماه 22 روحانی و مبلغ از 22 روستا بازدید کرده و به تبلیغ چهره به چهره، برپایی نماز جماعت، ایراد سخنرانی، برگزاری جشن ها و مسابقات فرهنگی می پردازند.


مدیر حوزه علمیه شهرستان صحنه خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه های این ایام است که با همکاری مشترک حوزه علمیه و سپاه پاسداران شهرستان صحنه به منظور مأنوس کردن افراد با قرآن و آموزه های دینی برگزار می شود.


وی حضور در مزار شهدا را نشانگر تجدید میثاق با آرمان های شهدا دانست و تأکید کرد: با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان صحنه از خانواده شهدای انقلاب و روحانی نیز سرکشی به عمل می آید.


وی در پایان خوستار حضور گسترده مردم و مسؤولان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شد و اظهار داشت: طلاب و روحانیان نیز در کنار سایر اقشار جامعه در راهپیمایی پر شور 22 بهمن ماه حضور می یابند و همچون گذشته پایبندی خویش به موازین انقلابی را نشان می دهند./857/302/ب3

ارسال نظرات