۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۳۱۴۷۰۳
مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموزان حوزه علمیه استان کرمان:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع عصر تازه ای در تاریخ ایران بود

خبرگزاری رسا ـ مسوول معاونت امور طلاب و دانش آموزان حوزه علمیه استان کرمان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع عصر تازه ای در تاریخ ایران بود، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع عصر تازه ای در تاریخ ایران به شمار می رود؛ از این رو کشوری که چندین هزار سال تحت سلطه شاهان و استعمارگران قرار داشت از بند زنجیر اسارت رها شده و سرنوشت آن را مردم مسلمان و انقلابی رقم زدند، بنابراین ظهور انقلاب اسلامی ایران حاصل زحمت‌های اولیای دین برای اجرای قوانین اسلام و برپایی حکومت عدل الهی بود.
پيروزي انقلاب اسلامي

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده مسوول معاونت امور طلاب و دانش آموزان حوزه علمیه استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: انقلاب اسلامى ایران بى‏شک پدیده‏اى نوظهور در قرن حاضر است، انقلابى اسلامگرا و عالم گیر و جهان‏شمول و بى‏نظیر در جهان اسلام که به رهبری امام خمینی (ره) هدایت گردید و تحولى شگرف در عرصه روابط بین‏الملل و در معادلات سیاسى دولتهاى جهان پدید آورد.

 

وی با اشاره به آسیب هایی که متوجه انقلاب اسلامی می شود اظهار داشت: در مرحله اول تغییر هویت انقلابی و اسلامی جوانان ما است؛ بنابراین جوانان ما اگر هویت انقلابی و اسلامی خود را از دست بدهند به دستاوردهای انقلاب بی انگیزه می شوند و به غرب و فرهنگ غرب متمایل می شوند که ما در برابر همین فرهنگ ایستادیم و انقلاب کردیم و سعی کردیم فرهنگ غرب را از جامعه خود دور کنیم.

 

مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموزان حوزه علمیه ادامه داد: یکی دیگر از آسیب هایی که وجود دارد، تغییر انگیزه در مسئولین است؛ بنابراین اگر مسؤولان انگیزشان نسبت به مقام تغییر کند و به دنبال دنیا طلبی و توسعه در مقام خود باشند به وضوح مشخص است بسیاری از مسائل اسلامی و انقلابی را زیر پا می گذارند.

 

حجت الاسلام زمزم زاده افزود: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب الهی بوده همانطور که قرآن می فرماید همه چیز هلاک می شود به جز وجه خدای متعال؛ از این رو انقلاب ما همچون وجهی از وجوه و تجلیات الهی بوده و در آن رهبر نیز شخصی الهی است علیرغم این همه دشمنی هایی که با نظام انقلابی ما می شود می توانست به راحتی از بین برود؛ بنابراین انقلاب به خاطر یک رهبر و انگیزه الهی، این انقلاب باقی مانده است.

 

وی یادآور شد: دستاوردهای انقلاب در عرصه ی سیاسی این است که ما قبل از انقلاب یک کشور وابسته بودیم ولی این استقلالی که امروزه داریم مهم ترین دستاور سیاسی است.

 

مسؤول معاونت امور طلاب و دانش آموزان حوزه علمیه ابراز کرد: یکی از تدابیر ویژه مقام معظم رهبری برخورد رسانه ای ایشان است؛ همچنین گسترش شبکه های ملی و دیگر رسانه ها، سیاست گسترش شبکه ها، کانال ها، سایت ها و فعال کردن رسانه ها در برابر رسانه های خارجی یکی از موثرترین فعالیت های ایشان است که نشان دهنده ویژگی های برجسته رهبری ایشان است که با آگاهی به مسائل روز و استفاده از فن آوریهای نوین ارتباطی درپی تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروزه هر کس به دنبال این باشد که فرهنگ غرب را در بین جوانان ما گسترش دهد به انقلاب اسلامی ما خیانت کرده است.

 

حجت الاسلام زمزم زاده در پایان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران شروع عصر تازه ای در تاریخ ایران به شمار می رود؛ از این رو کشوری که چندین هزار سال تحت سلطه ی شاهان و استعمارگران قرار داشت از بند زنجیر اسارت رها شده و سرنوشت آن را مردم مسلمان و انقلابی رقم زدند، بنابراین ظهور انقلاب اسلامی ایران حاصل زحمتهای اولیای دین برای اجرای قوانین اسلام و برپایی حکومت عدل الهی بود./972/302/ب3

ارسال نظرات