۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۳۱۴۷۴۹
با حضور رییس مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

تجلیل از نفرات برتر چهارمین جشنواره هنرهای آسمانی در قم

خبرگزاری رسا ـ از نفرات برتر چهارمین جشنواره هنرهای آسمانی صبح امروز با حضور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و رییس مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.
جشنواره هنرهاي آسماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا٬ مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره هنرهای آسمانی پیش از ظهر امروز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی٬مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور٬مدیر حوزه های علمیه خواهران و جمعی از مسئولان و اساتید حوزه های علمیه در سالن همایش های دالرالشفای قم برگزار شد.


آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم با بیان اینکه رویکرد حوزه های علمیه حمایت از هنر ارزشی است٬اظهار کرد: جشنواره هنرهای آسمانی دستاوردهای بسیار زیادی به همراه داشته است که مهمترین آن گسترش فرهنگ دین در قالب هنر و شناسایی و معرفی مراکز هنری مرتبط با حوزه های علمیه بوده است.


رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: هنر معنوی که بر گرفته از پشتوانه محکمی مانند قرآن کریم باشد میتواند به ماندگاری آثار هنرمندان بیانجامد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی نیز در این مراسم با بیان اینکه ما در حوزه های دین هنرمندان بسیار زیادی داشته ایم٬افزود: از بعد از مشروطه حوزهای علمیه هیچگاه خالی از عالمان دین نبوده است و امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی راه گسترش هنر دینی و تربیت هنرمندان دینی در حوزه های علمیه باز شده است.


شایان ذکر است، بیش از هزار و صد اثر در بخش های مختلفی از قبیل شعر٬داستان و پژوهش با یکدیگر رقابت کردند و نفرات برتر از سوی هیأت داوران چهارمین جشنواره هنرهای آسمانی معرفی شدند./858/203/ب2

ارسال نظرات