۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶
کد خبر: ۳۱۴۸۷۲
حجت الاسلام رفیعی:

ولایت فقیه موتور انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رفیعی با بیان این که فراموشی، کاهش و سست شدن دفاع از ولایت فقیه از مهمترین آسیب هایی است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند، گفت: همانطوری که امام خمینی(ره) گفت که ولایت فقیه دلیل و برهان نیازی ندارد بلکه با تصور کردن نقش آن ولایت فقیه ثابت می شود چرا که ولایت فقیه موتور انقلاب است.
حجت الاسلام رفيعي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ناصر رفیعی استاد حوزه دانشگاه در چهارمین شب از مراسم جشن دهه فجر با عنوان مسجد کانون انقلاب اسلامی که بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد محمدیه واقع در باجک برگزار شد، گفت: مجلس خبرگان مجلس لحظه ها است.
 
وی با اشاره به انتخابات اسفند ماه اظهار داشت: مجلس انتخابات مجلس خبرگان بسیار حساس است چرا که مجلس خبرگان مجلس لحظه هاست و می توان گفت مجلس فقها و علما است وباید انسان های با بصیرت دینی وارد مجلس خبرگان شوند.
 
حجت الاسلام رفیعی با بیان آسیب های انقلاب اسلامی گفت:  اگر انقلاب اسلامی تا امروز به حیات خود ادامه داده دلیلش این است که آفت ها و آسیب ها نتوانسته اند صدمه بزنند و جوانان این کشور روز به روز قله پیشرفت را فتح می کنند.
 
استاد حوزه دانشگاه خاطر نشان کرد: اولین آسیب که انقلاب اسلامی را تهدید می کند سست شدن اهداف انقلاب است، هدف انقلاب ازبین بردن بی حجابی و ارزش دادن به مذهب و دین و معنویت بود که دشمن امروز با برنامه های ماهواره ای قصد آسیب رساندن به جوانان و خانواده ها است.
 
این کارشناس دینی عنوان داشت: آسیب دوم انقلاب اسلامی فراموشی نعمت است چرا که فراموشی نعمت تنها موردی است که 31 بار در قرآن تکرار شده است؛ بزرگ ترین نعمت انقلاب اسلامی امنیت، آزادی و آرامشی است که می توان به ان اشاره کرد.
 
وی با اشاره به آسیب سوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: فراموشی، کاهش و سست شدن دفاع از ولایت فقیه از مهمترین آسیب هایی است که انقلاب اسلامی را تهدید می کند همانطوری که امام خمینی(ره) گفت که ولایت فقیه دلیل و برهان نیازی ندارد بلکه با تصور کردن نقش آن ولایت فقیه ثابت می شود چرا که ولایت فقیه موتور انقلاب است.
 
حجت الاسلام رفیعی اظهار داشت: از آفت های دیگر انقلاب اسلامی ترک روحیه استکبارستیزی است همانطوری که در قرآن آمده که دشمنان خود را بشناسید و او را هرگز کوچک نشمارید.
 
وی در پایان با اشاره با آسیب پنجم انقلاب اسلامی گفت: یکی دیگر از آسیب هایی انقلاب اسلامی  فراموشی یاد شهدا است و گسست و فاصله نسل جدید با شهدا و انقلاب است و باید برای کم کردن این فاصله فرهنگ سازی شود و خاطرات شهدا را مرور کنند./1325/پ202/ج1
ارسال نظرات