۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۳۱۵۰۸۰
امام جمعه موقت هرمز:

مسؤولان زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت هرمز گفت: مسؤولان دستگاه های اجرایی از فرصت دهه فجر برای ارتباط بیشتر با مردم و بیان دستاوردها و عملکردها بهره ببرند تا زمینه حضور شایسته مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و دو انتخابات مهم در ۷ اسفند را فراهم آورند.
مسؤولان زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند

حجت الاسلام عبدالحمید گلزاری امام جمعه موقت هرمز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: پیروزی انقلاب کهنگی ندارد و مردم روز به روز وسال به سال حضورشان این جشن ها و مراسمات بیشتر و فعال تر شده است.

 

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) حکومت اسلامی را بنیانگذاری و ظلم و ستم را ریشه و دین اسلام را زنده کردند.

 

دبیر ستاد برگزاری دهه فجر هرمز بیان داشت: مقایسه خدمات نظام اسلامی و پیشرفت های صورت گرفته در تمامی زمینه ها با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بایستی اطلاع رسانی شود.

 

وی اظهار داشت:‌ این ایام فرصتی مناسب برای معرفی خدمات انقلاب و نظام به جامعه است و برنامه های دهه فجر، به حق مردمی است و باید مردمی باشد.

 

حجت الاسلام گلزاری گفت:‌ برنامه های دهه فجر باید با نگاه تقویت انقلاب و نظام اسلامی، راه امام(ره) و شهدا و آرمان های مقام معظم رهبری و ولایت، تقویت دولت خدمتگذار، تدبیر و امید و خدمت به مردم باشد و برنامه های دهه فجر از طریق رسانه ها و صدا و سیمای مرکز به مردم بیان شود.

 

وی بیان داشت:‌ در دوران پهلوی با وجود اینکه کشوردچار کسری بودجه بود، جشن 2500 ساله شاهنشاهی با 300 میلیون دلار برگزار می شد اما امروز جشنها مردمی است و مردم در زمینه های بهداشت، مسکن، آموزش در رفاه هستند.

 

امام جمعه موقت هرمز با تاکید براینکه خدمت به مردم در دستور کار این انقلاب بوده است، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری باید کوشاتر عمل کنند و خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه دهند.

 

وی تصریح کرد: مسؤولان دستگاه های اجرایی از فرصت دهه فجر برای ارتباط بیشتر با مردم و بیان دستاوردها و عملکردها بهره ببرند تا زمینه حضور شایسته مردم را در راهپیمایی 22 بهمن ماه و دو انتخابات مهم در 7 اسفند را فراهم آورند.


 
حجت الاسلام گلزاری در پایان ضمن تقدیر وتشکر از همه مسئولین گفت: در مسؤولان هایتان به دنبال خدمت به مردم باشید و خوش رفتار و خوش اخلاقی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید./851/302/ب1

ارسال نظرات