۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۳۱۵۹۸۸
امام جمعه زرند:

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن خواب دشمنان را آشفته می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زرند با بیان این که مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن خواب دشمن را آشفته کنند، گفت: دشمن در تلاش است با مثلث نفوذ، تحریف و فتنه، مسیر انقلاب را عوض کند و این وظیفه اصلی نخبگان، حوزویان و مردم فهیم ماست که با پافشاری بر ارزش های انقلابی این مثلث شوم را نابود و خواب دشمنان را آشفته کنند.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، ضمن دعوت از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی مردمی و دشمن‌شکن یوم‌الله ‌٢٢ بهمن، اظهار کرد: امید آن دارم حضور پُر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تحقق وعده های صادق الهی را نزدیک گرداند و این انقلاب به دست حضرت ولی الله اعظم (عج) برسد.


وی به سوره مبارکه محمد آیه 7 اشاره کرد و افزود: خداوند در قرآن کریم می فرمایند «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد.


امام جمعه زرند تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند «22 بهمن عید حقیقی برای ملت ماست» و ایام الله دهه فجر یاد آور از خود گذشتگی‌ها و جانفشانی های شهدای والامقام و مردم انقلابی و حق طلب ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (قدس سره) و فتح الفتوح شکوهمند و تاریخی ملتی مسلمان و دلداده آل الله است، که منشأ تحولی بزرگ و فراگیر در میان سایر ملت‌ها شد و بارقه امید را در دل همه مظلومان و آزادی‌خواهان جهان زنده کرد.


حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: دشمن در تلاش است با مثلث نفوذ، تحریف و فتنه، مسیر انقلاب را عوض کند و این وظیفه اصلی نخبگان، حوزویان و مردم فهیم ماست که با پافشاری بر ارزش های انقلابی این مثلث شوم را نابود و خواب دشمنان را آشفته کنند.


وی خاطرنشان کرد: اینک در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در طلیعه فجر سی و هشتمین بهار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ملت شجاع و رشید ایران اسلامی همه با هم با اراده های پولادین و عزمی راسخ، استوار و پابرجا، با گام هایی بلند، در صفوفی متحد و یکپارچه، همدل، همگام و همصدا، لبیک گویان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن با آرمان های والای امام راحل عظیم الشأن و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و راه شهدا و امام شهیدان را ادامه می دهند.


امام جمعه زرند ادامه داد: همه آحاد مردم وفادار به انقلاب اسلامی باید به منظور حضور پرشور، فعال، گسترده و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کنند تا مشت محکمی را به دهان دشمنان زنند و با حضور خود حماسه دیگری را در کشور ایران خلق کنند.


حجت الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: هیچ‌ کس از راهپیمایی 22 بهمن جا نماند همه ما به همراه خانواده باید در راهپیمایی عظیم 22 بهمن شرکت کنیم، انقلاب ما انقلاب الهی و معجزه الهی است و راهپیمایی 22 بهمن را در پیش داریم و ضرورت دارد همه ما در این حماسه ماندگار شرکت کنیم.


وی یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاثیر بسزایی در رفع تهدیدها و خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی دارد و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان زرند با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های بزرگ آزادی‌ خواه قرن حضرت امام خمینی ‌(ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان می‌کنند.


امام جمعه زرند 22 بهمن را یکی از عرصه‌ های مهم و سرنوشت‌ ساز ایران اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی 22 بهمن تاثیر بسزایی در رفع تهدیدها و خنثی شدن نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب داشته است.


حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: مردم با شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب اسلامی به جهانیان اعلام می‌کنند که در هر شرایطی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در راستای حفظ منافع ملی حرکت می ‌کنند و توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های غیرانسانی آنها نمی‌تواند در عزم و اراده این ملت انقلابی خللی ایجاد کند.


وی ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی فهمیده‌اند و می‌دانند که ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل قدرت‌های جهانی و دشمنان تا به دندان مسلح به پیروزی رسید؛ و امروز فرهنگ عمومی ایثار و شهادت در بین آحاد مختلف مردم رواج یافته است و امروز به برکت انقلاب اسلامی دشمنان جرأت مقابله با این نظام ولایی را ندارند./9709/302/ب1

ارسال نظرات