۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۳۱۶۲۱۶
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

ملت ایران تا پای جان در رکاب امام و ولایت هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان این که ملت ایران تا پای جان در رکاب امام و ولایت هستند و در برابر نفوذ دشمن ایستاده اند، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات کردند که از ابتدا در صحنه بوده و پیام امام خمینی(ره) و وصیت نامه شهدا را درک کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمين مهدي سليماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در آستان مقدس حضرت سلطانعلی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان، با تبریک 22 بهمن، گفت: 22 بهمن در چشم جهانیان بزرگ است و سبب یأس دشمنان اسلام و خوشحالی مسلمانان جهان می شود.

 

وی افزود: در رابطه با ایام الله دهه فجر باید کتب متعددی نگارش شود و سخنرانی ها انجام شود و همایش ها برگزار شود تا بتوان عظمت آن را بیان کرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که دهه مبارک فجر یادآورد شکست طاغوت است، گفت: طاغوت گرفتار دستان یداللهی خمینی بزرگ و در آن غرق شد.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با بیان این که دهه فجر یعنی تبدُل طاغوت به صفا و صمیمیت و برادری و وحدت و احیای کلمت الله و دین خدا، افزود: تبدُل استعمار پیر انگلیس و آمریکای جنایتکار به استقلال و تبدل چنگال گری های طاغوت عالم به آزادی ملت ایران از برکات انقلاب است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به این که با ورود امام راحل به ایران صفا و صمیمیت به ایران آمد و خداوند به موجب آیات الهی، انقلاب را به ملت ایران هدیه کرد، گفت: ملت ایران با رهبر خود همراه شدند و محقق عظمت، شکوه و انقلاب و عزت و غیرت شدند.

 

وی با بیان این که مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند که از ابتدا در صحنه بوده ایم و پیام امام خمینی(ره) و وصیت نامه شهدا را درک کرده ایم و دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم، ابراز کرد: مردم اثبات کردند که لشکریان امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستند.

 

به گفته وی، جهان متوجه شد امام خمینی(ره) با دست خالی و با کتاب فیضیه و رساله عملیه در مقابل ارتش و نظام استکبار ایستاد و طاغوت را از پای درآورد و امروز همه جهان به لشکر امام خمینی(ره) تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به لشکر امام در لبنان، یمن، سوریه و عراق، بیان کرد: امروز ایران اسلامی نمونه تحقق پیروزی الهی است که در همه ایران، ایرانیان نشانه حق هستند، چرا که همراه امام خمینی(ره) بودند و بعد از آن نیز فرمان ایشان را به جان خریدند.

 

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که مردم ایران با تبعیت از این فرمایش امام راحل مبنی بر این که پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد، در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کرده اند، گفت: ملت ایران تا پای جان در رکاب امام و ولایت هستند و در برابر نفوذ دشمن ایستاده اند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر این که ملت ایران آزاده است، افزود: ایران اسلامی تفنگداران آمریکا را در جهان ذلیل و خوار کرد./1307/202/ب1

ارسال نظرات