۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۳۱۶۲۵۴
معاون رییس جمهور در جمع مردم شیراز:

در سایه وحدت، همدلی و اطاعت از رهبری پیروز میدان خواهیم بود

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی دولت در جمع مردم شیراز گفت: در عرصه مذاکرات هسته‌ای در برابر شش کشور جهان حق خود را گرفته و بازهم در سایه وحدت، همدلی، اطاعت از رهبری و همراهی پیروز میدان خواهیم بود.
نوبخت معاون رييس جمهور و سخنگوي دولت

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس،‌ محمد باقر نوبخت، ‌سخنگوی دولت، به عنوان سخنران در جمع راهپیمایان 22 بهمن ماه شیراز حضور یافت و گفت: بعد از موفقیت‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های دیپلماسی، دموکراسی و مذاکرات هسته‌ای نقشه جدید دشمن راه‌اندازی بساط مذهب علیه مذهب شده است.

 

وی در ادامه افزود: استکبار با راه‌اندازی اسلام جعلی به‌ نام گروهک تروریستی داعش و گروه‌های تکفیری قصد بدنام کردن مبانی تفکر دینی را دارد بدان‌گونه که اسلام موافق سر بریدن و به آتش کشیدن انسان‌های بی‌گناه در مقابل افکار عمومی جهان است.

 

نوبخت خاطرنشان کرد: خطرناک‌ترین حربه برای خنثی کردن تفکر دینی که با اراده مردم و رهبری مدبرانه امام راحل و برخورداری از تعالیم نجات‌بخش مکتب اسلامی شکل‌گرفته برخورد مذهب علیه مذهب در جهان اسلام است.

 

معاون رییس‌جمهور با اشاره به اینکه باید جوابگوی مطالبات جوانان مبنی‌بر این‌که اگر ما تابع حکومت الهی و دینی هستیم پس چرا با این‌ همه سختی روبه‌رو شده‌ایم، افزود: با گذشت 37 سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد سختی‌های بسیاری از جمله حمله ارتش رژیم بعثی با 11 لشکر و با حمایت ابرقدرت‌ها و نیز تحریم‌های اقتصادی بوده‌ایم که با درایت و هوشیاری و حضور مردم همیشه در صحنه تمام توطئه‌ها برطرف شده است.

 

نوبخت تصریح کرد: در عرصه مذاکرات هسته‌ای در برابر شش کشور جهان حق خود را گرفته و بازهم در سایه وحدت، همدلی، اطاعت از رهبری و همراهی باز نیز پیروز میدان خواهیم بود اما حق همواره با سختی و زحمت بسیار به دست می‌آید.

 

وی بیان داشت: حضور مردم متدین در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه پاسخی منطقی و درست از آنچه انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته مسیر تکامل را طی کرده است بوده که مسؤولیت ما را بیش‌ از پیش افزایش می‌دهد.

 

معاون رییس‌جمهور اضافه کرد: طی 10 سال شاهد قطعه‌قطعه شدن بسیاری از سربازان با وجود دو مکتب لیبرالیسم و کمونیسم که ادعای رهایی انسان‌ها را داشته‌اند بوده‌ایم.

 

نوبخت بیان داشت: با به وجود آمدن انقلاب اسلامی در کشورمان که ایدئولوژی جدیدی را برای دنیا به ارمغان آورد تفکرات لیبرالیستی و کمونیستی بی‌اعتبار و بی‌اثر شد و تفکر اسلامی درحالی‌که عده‌ای معتقد بودند دین افیون توده‌ها است را متحول و دگرگون کرد.

 

وی اظهار داشت: استکبار برای از بین بردن انقلاب اسلامی بر این باور بود که دست او به امام راحل نمی‌رسد بنابراین فرزندان وی شهیدان بهشتی، مطهری، رجایی مدنی، دستغیب و دیگران را ترور کرد.

 

معاون رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: با ترور کردن فرزندان راستین امام راحل باز شاهد حرکت رو به‌ جلوی انقلاب اسلامی در جهان بوده و هستیم./919/102/ب1

ارسال نظرات