۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۳۱۶۵۱۲

توزیع 7 میلیارد ریال بن یارانه‌ای خرید کتاب در نمایشگاه کتاب زاهدان

خبرگزاری رسا ـ مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در نمایشگاه استانی کتاب سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود، 7 میلیارد ریال بُن یارانه‌ای خرید کتاب در میان علاقه‌مندان توزیع می‌کند.
نمايشگاه کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در سیصد و سومین نمایشگاه استانی کتاب که هفدهمین دوره نمایشگاه استانی کتاب سیستان و بلوچستان محسوب می‌شود، 7 میلیارد ریال بُن یارانه‌ای خرید کتاب در میان علاقه‌مندان توزیع می‌کند.

 

این نمایشگاه به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 25 بهمن تا یکم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان برگزار می‌شود.

 

در این نمایشگاه، 390 ناشر از سراسر کشور 47 هزار و 279 عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف را در 240 غرفه به نمایش خواهند گذاشت. 7 ناشر از استان سیستان و بلوچستان به‌صورت مستقیم در این نمایشگاه آثار خود را عرضه می‌کنند. برای حمایت از ناشرانی که امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز میزبان 30 ناشر خواهد بود.

 

تمام کتاب‌های عرضه‌شده در این نمایشگاه با تخفیف 30 درصدی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. مبلغ 7 میلیارد ریال بُن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد و با ارائه کارت ملی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه و با جدول تخصیص‌یافته در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

 

برگزاری جلسه‌های نقد، بررسی و رونمایی کتاب با همکاری مرکز اسناد و کتابخانه ملی، نشست‌های تخصصی با موضوع شبکه‌های مجازی با رویکرد تهدیدها و فرصت‌ها، جنگ نرم، امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر با محوریت حجاب و عفاف، معرفی تازه‌های نشر استان، شب‌شعر و مشاعره با حضور اسماعیل آذر، رونمایی از تازه‌های نشر استان، بررسی وضعیت شعر استان، شب‌های فرهنگی شهرستان‌های استان، برگزاری جشن کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، تقدیر از چهره‌های فرهنگی و هنری استان، اجرای موسیقی سنتی و رقص شمشیر و ایستگاه نقاشی و سرگرمی کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌هایی است که در بخش جنبی و فعالیت‌های فرهنگی نمایشگاه اجرا خواهد شد.

 

هفدهمین دوره نمایشگاه استانی کتاب سیستان و بلوچستان در دو بازه زمانی 9 تا 12 و 16 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر زاهدان پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود./998/د102/ق 

منبع: مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران

ارسال نظرات