۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۳۱۶۷۰۹
نماینده مردم اصفهان در مجلس شوری اسلامی مطرح کرد؛

خدمت‌گذاری خالصانه و وجدان کاری دو ویژگی مهم برای نمایندگان مجلس

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شوری اسلامی خدمت گذاری خالصانه و وجدان کاری را دو ویژگی مهم برای نماینده خدوم دانست و گفت: اگر نماینده ای خداشناس، اهل حلال و حرام و دست پاک نباشد می‌بینیم که دو ریالش سه ریال می شود و وضع معیشت و زندگی اش یک باره متحول می شود و در رانت‌های اطلاعاتی معامله‌هایی می‌کند که به مردم و نظام ضربه وارد می‌کند.
نيره اخوان بيطرف

نیره اخوان بیطرف، نماینده مردم اصفهان در مجلس شوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با اشاره به رانت‌های اطلاعاتی، گفت: اگر مشاهده کردید عده‌ای از نامزدهای مجلس هزینه های هنگفتی را صرف تبلیغات خود می کنند و بریز و بپاش های فراوانی دارند مطمئن باشید که مجلس برای آن ها منافعی دارد که این چنین هزینه می‌کنند.

 

وی ادامه داد: نماینده شایسته کسی است که معامله‌گر نباشد، در مجلس شاهد این هستیم که متأسفانه افرادی روی صندلی مجلس نشسته اند که منتظر اعلام مناطق ویژه هستند، قبل از آن زمین های آن مناطق را با قیمت کم خریداری می کنند و بعد از چند روز در مجلس آن را مناطق ویژه اعلام می کنند و سرمایه داران به خاطر این که به آن مناطق مالیات تعلق نمی گیرد آن را خریداری می کنند، متاسفانه هیچ سندی هم مبنی بر این که بخواهند دست این اشخاص را رو کنند وجود ندارد.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شوری اسلامی افزود: اگر در خدمت گذاری وقف مردم باشیم و خالصانه به آن ها خدمت کنیم این مردم هستند که ما را انتخاب می‌کنند و به مجلس می فرستند و نیازی نیست با ولخرجی و اسراف و تبلیغات هزینه بر، خودمان را وارد مجلس کنیم.

 

اخوان بیطرف تصریح کرد: وقتی شخصی وجدان کاری داشته باشد و خدوم باشد، مردم سوابق خدمت گذاری و کارهای خالصانه او را می بینند، خودشان در صحنه می‌آیند، ستاد تبلیغاتی می زنند و اقدام به تبلیغات می کنند و پای صندوق ها می ایستند و از نماینده خود دفاع می کنند بنابراین نیازی به کارهای افراطی و ولخرجی نیست.

 

وی بیان داشت: اگر نماینده ای خداشناس، اهل حلال و حرام و دست پاک نباشد می بینیم که به قول فرمایش مقام معظم رهبری دو ریالش سه ریال می شود و وضع معیشت و زندگی اش یک باره متحول می شود و در رانت های اطلاعاتی معامله هایی می کند که به مردم و نظام ضربه وارد می کند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شوری اسلامی توضیح داد: اگر نماینده مجلس وقتش را در اختیار مردم بگذارد و همه جا برای شنیدن مسائل و مشکلات مردم حاضر باشد می تواند در قانونگذاری، قانونی را به تصویب برساند که در راستای رفع مشکلات مردم باشد.

 

اخوان بیطرف افزود: انتخابات پیش رو انتخاباتی حساس است، مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی هر دو از اهمیت فراوانی برخوردارند و نقش حساس و مهمی در نظام دارند، 290 نفر قرار است به مجلس فرستاده شوند که اگر یکی از آن ها لیاقت و شایستگی لازم را نداشته باشد آسیب جدی به کشور وارد می کند، از این رو مردم باید آگاهانه تحقیق کنند و کاملاعاقلانه  و به دور از احساسات نماینده خود را انتخاب کنند. /869/302/ب2

ارسال نظرات