۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۳۱۷۱۱۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حمایت از ولایت فقیه با سکوت در تضاد است/ برخی اظهار نظرها درباره مجلس خبرگان مناسب نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حمایت از ولایت فقیه تنها بستن لب نیست و یا این که فقط دعاگو باشیم، گفت: باید از هر ظرفیتی در جهت حمایت از جایگاه ولایت در نظام اسلامی بهره گیریم چون عزت و عظمت شیعه در سایه امامت و ولایت است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به جایگاه ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: اگر ولایت نبود انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و در هشت سال جنگ تحمیلی و فتنه های سال های اخیر نمی توانستیم انقلاب و نظام را حفظ کنیم.

 

وی با تأکید براین که هیچ گاه امامت و ولایت از جامعه مقطع نمی شود، افزود: در عصر غیبت نیز ولی فقیه عادل و جامع الشرایط زمان حکومت اسلامی را در اختیار دارد و حکومت اسلامی را هدایت می کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یکی از مهم ترین وظایف مجلس خبرگان رهبری را انتخاب رهبری دانست و با بیان این که خبرگان نیز از سوی مردم انتخاب می شوند، خاطرنشان کرد: این مجلس، حافظ و پشتیبان حقیقی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی از انتخابات به عنوان یک فرصت مهم و مبارک برای ملت ایران جهت مشارکت در امور مهم کشور یاد کرد و گفت: مردم به عنوان مهم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته همواره نقش مهمی در تعیین سرنوشت خود بر عهده داشتند.

 

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از افرادی که دانسته و یا نداشته برخی تعبیرهای سخیف را در خصوص مجلس خبرگان رهبری به کار می برند، افزود: مجلس خبرگان رهبری با توجه به مأموریت مهم و اساسی که بر عهده دارد در سال دو اجلاسیه مهم دارد و در هر اجلاسیه چهار جلسه و در هر جلسه نیز چهار نفر از خبرگان ملت درباره مسائل مهم کشور نطق دارند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این گونه نیست که تنها وظیفه مجلس خبرگان رهبری انتخاب رهبر باشد، گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری نقش بسیار مهمی در یاری رهبری در مسائل مهم کشور بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که اعضای مجلس خبرگان رهبری باید در مسائل مهم کشور حضور جدی داشته باشند، ادامه داد: مجلس خبرگان رهبری نگهبان و پاسدار حریم امامت و ولایت است.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که حمایت از ولایت فقیه تنها بستن لب نیست و یا این که فقط دعاگو باشیم، خاطرنشان کرد: باید از هر ظرفیتی در جهت حمایت از جایگاه ولایت در نظام اسلامی بهره گیریم چون عزت و عظمت شیعه در سایه امامت و ولایت است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت وحدت و همدلی حول محور ولایت در جامعه تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم همواره پشیبان حقیقی ولایت باشیم تا دشمن نتواند توطئه های خود را در کشور عملیاتی کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با بیان این که دوست و دشمن اذعان دارند که مقام معظم رهبری همان مسیر و خط امام خمینی(ره) را با جدیت ادامه می دهند، خاطرنشان کرد: مدیریت مقام معظم رهبری در سال های اخیر در مسائل مختلف کشور بسیار دقیق، عالمان، مدبرانه و هوشمندانه بوده است.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ولایت فقیه اصل مترقی در نظام اسلامی که باید هر روز تقویت شود، افزود: اگر امروز ملت ایران در برابر زورگویی های آمریکا و غرب با اقتدار می ایستد و با مستکبران سرسازش ندارد به برکت ولایت فقیه است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه عده ای دانسته و ندانسته در رسانه ها و فضاهای مجازی علیه مجلس خبرگان مطالب غیر اصولی را بیان می کنند که به هیچ عنوان در شأن و جایگاه این مجلس نیست، بیان داشت: اما ملت ایران دارای بصیرت و هوشیاری هستند و هیچ گاه فریب این توطئه های دشمنان را نخواهند خورد.

 

وی با بیان این که مسیر امام خمینی(ره) مسیر حق بود، گفت: اگر شیعه در طول تاریخ در مسیر عزت و عظمت گام برداشت و زیر بار ذلت، دوستی با استکبار و عوامل استکبار نرفت تنها به برکت ولایت فقیه بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات 7 اسفندماه امسال تأکید کرد و گفت: به حتم این حضور پرشور می تواند پشتوانه عظیمی برای نظام اسلامی و خاری در چشم دشمنان باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود:‌ باید این میراث ارزشمندی که امام خمینی(ره) برای ما به ارمغان آوردند را با حضور حداکثری در انتخابات حفظ کنیم./950/302/ب1

ارسال نظرات