۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۳۱۷۱۸۰
مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی کشور:

مداحان مضامین قرآنی را در اشعار خود بگنجانند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی کشور گفت: گنجاندن مضامین قرآنی در اشعار مداحان رمز موفقیت مداحان است که به واسطه این مهم می توانند مفاهیم و مکتب قرآنی را به جوانان و نوجوانان انتقال دهند.
معممي مقدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه تعامل مدیریتی و مسؤولان، فعالان حاکمیتی و مردمی با حضور مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی کشور در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.


رضا مععمی مقدم مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی کشور در این جلسه با تشریح ارکان و عوامل موفقیت در عرصه های فرهنگی، بیان داشت: فعالان فرهنگی و گروه های خودجوش مردمی با شناخت محیط و تدارک عده و عده می توانند در در کار موفقیت بوده و عکس العمل متناسب با آن کار را نشان دهند.


مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: باید مختصات و ابزار دشمن را در جنگ نرم شناسایی کنیم و متناسب با آن ابزار و تجهیزاتی را فراهم کنیم تا بتوانیم عکس العملی به موقع و اثرگذار داشته باشیم.


وی یادآور شد: فعالان فرهنگی و مراکز دینی و اسلامی بازوی جدیدی برای انقلاب اسلامی هستند و می توانند با اثرگذاری فعالیت های خود نقش بسزایی در سعادت جامعه را ایفا کنند.


معممی مقدم نقش با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها، گفت: برگزاری فعالیت های فرهنگی و نشر و انتشار آن ها در فضای مجازی بسیار با اهمیت بوده و باید نسبت به این مقوله اهتمام ویژه داشت.


مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: گنجاندن مضامین قرآنی در اشعار مداحان رمز موفقیت مداحان است که به واسطه این مهم می توانند مفاهیم و مکتب قرآنی را به جوانان و نوجوانان انتقال دهند./857/203/ب1

ارسال نظرات