۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۷۳۲۱
امام جمعه رومشکان:

حفظ وحدت برای جلوگیری از تضعیف اصولگرایان ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رومشکان با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت در انتخابات پیش رو، گفت: حفظ وحدت برای جلوگیری از تضعیف اصولگرایان ضروری است.
انتخابات

حجت الاسلام علی جمیاری، امام جمعه رومشکان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: گوش به فرمان بودن رهبر معظم انقلاب مهم ترین عامل خنثی شدن دسیسه های دشمن است.

 

وی با اشاره به این که دشمن در قالب دسیسه های گوناگون در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است، افزود: دشمنان نظام امروز در عرصه انتخابات نقشه نفوذ را در پیش گرفته اند.

 

حجت الاسلام جمیاری با بیان این که ورود افراد اصلح و انقلابی به مجلس نقشه نفوذ دشمن را خنثی می کند، عنوان داشت: با انتخاب افراد اصلح و نظارت شورای نگهبان جلوی نقشه دشمن گرفته شده است و امروز با انتخاب افراد اصلح تر باید زمینه ناامیدی دشمن را فرام کرد.

 

وی در ادامه حضور حداکثری مردم در انتخابات را پشتوانه محکمی برای نظام دانست و خاطرنشان کرد: این حضور نشان دهنده عزم ملت ایران در دفاع از نظام جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه رومشکان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت حضور مخالفان پای صندوق های رأی گفت: این امر نشان دهنده این است که این افراد حق نظردهی و نظرخواهی در مملکت داردن.

 

وی با تأکید حضور همه مردم پای صندوق های رأی در انتخابات هفتم اسفند اظهار کرد: همه افراد باید در انتخابات شرکت کنند چراکه اگر شرکت نکنند خودبه خود در زمره دشمنان نظام قرار می گیرند.

 

حجت الاسلام جمیاری با بیان این که آحاد مردم جمهوری اسلامی ایران به امنیت اجتماعی و منطقه ای نیازمند هستند، یادآور شد: شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور امری مهم در برقراری این امنیت است.

 

وی در ادامه با بیان این که در فضای انتخاباتی باید اصل وحدت و اتئلاف مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: هرجا جامعه ای افور کرد و با ضرر روبرو شد نتیجه اختلاف و تفرقه بوده است.

 

امام جمعه رومشکان اصولگرایی را به معنای اصول نظام را حفظ کردن دانست و بیان داشت: در این راستا باید به اصل نظام پایبند باشند.

 

وی با بیان این که اصولگرایی یک جریان است، عنوان کرد: همه باید خود را فدای این جریان کنند و در سایه وحدت بتوانند کنار یکدیگر باشند.

 

حجت الاسلام جمیاری با بیان این که حفظ وحدت امری ضروری است تا به جهت تکثر آرا بتوانیم کنار یکدیگر باشیم، گفت: این امر موجب می شود مردم و حزب های دیگر برداشت غلط نکنند و تضعیف اصولگرایان به وجود نیاد./9459/303/ب1

ارسال نظرات