۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۱۷۴۰۶
نجابت:

رییس جمهور جهت‌گیری‌های حزبی را اصلاح کند/ دولت به وعده های غرب دلخوش نباشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که دولت باید جهت‌گیری های خود را اصلاح کند تا امکان وفاق ملی به وجود آید، از مسؤولان و دولتمردان خواست دلخوش به وعده های غربی نباشند.
حسين نجابت نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

حسین نجابت نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مطرح کردن برجام 2 از سوی دولت در آستانه انتخابات، گفت: در مسأله برجام همه حتی منتقدین دولت را به نوعی همراهی کردند که اگر دولت کمی هوشیاری به خرج دهد خود را به قول و قرارهای غربی‌ها دل‌خوش نمی‌کند.

 

وی اظهار داشت: دولت باید جهت‌گیری های خود را اصلاح کند تا امکان وفاق ملی به وجود آید.

 

نجابت در ادامه ابراز داشت: متأسفانه دولت در برخی از حوزه‌ها جهت‌گیری حزبی دارد و این تفکر و جهت‌گیری به طور حتم کمکی به برون رفت کشور از مشکلات نمی‌کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هدف دولت از مطرح کردن برجام 2 رفتن به سوی وفاق ملی، همدلی، همزبانی و تفاهم برای مسائل داخلی است.

 

نجابت با بیان این‌که برخی می‌گویند موضوع برجام 2 شکستن حصر سران فتنه است، گفت: این مسأله به هیچ عنوان در حیطه اختیارات رییس جمهور نیست و هیچ ربطی هم به دولت ندارد.

 

وی تصریح کرد: سران فتنه تا امروز از اقدامات خود پشیمان نشده‌اند و حمایت آز آنان با این شرایط به نفع دولت و هیچ حزب و گروهی نیست.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر ان که دولت باید جهت‌گیری ها را اصلاح کند، خاطرنشان کرد: باید نگاه دولتی‌ها از خارج به داخل کشور برگردد و باور این‌که ما می‌توانیم را زنده کند و در این مسیر حرکت کرد./922/ت302/ج

ارسال نظرات