۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۳۱۷۶۷۹
آیت الله آملی لاریجانی:

هفتم اسفند تجلی نشاط ملت ایران در دفاع از انقلاب و رهبری خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ رییس دستگاه قضا، هفتم اسفند ماه امسال را تجلی نشاط ملت ایران در دفاع از انقلاب، نظام و رهبری دانست و گفت: مردم کشورمان ثابت کردند که همواره با هوشیاری، نشاط و فهم بالا در صحنه ها حاضر می شوند.
آيت الله صادق آملي لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، رییس قوه قضائیه امروز در همایش نقش زن در مسؤولیت‌های اجتماعی در ساری با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، حضور حداکثری مردم در انتخابات را اثرگذار و تعیین کننده دانست و گفت: به حتم حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی عامل عزت و اقتدار نظام خواهد بود.

 

وی جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه با جایگاه ارزشمند این دو مجلس به همین دلیل شاکله افراد حاضر در این مجالس بسیار حائز اهمیت است.

 

رییس قوه قضائیه با تأکید براین که کاندیداها باید همه توان خود را برای دفاع از ارزش های دینی به کار گیرند، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود ارزش های دینی در جامعه حفظ بماند.

 

آیت الله آملی لاریجانی در ادامه سخنان خود به جایگاه رفیع مجلس خبرگان رهبری در نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که مهم ترین وظیفه این مجلس تعیین و تشخیص اوصاف رهبری است، تصریح کرد: به همین دلیل در تعیین افرادی که قرار است وارد این مجلس مهم شوند نهایت حساسیت ها به کار گرفته شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به نقش مجلس شورای اسلامی و وضع قوانین مناسب برای رشد و رونق کشور اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی علاوه بر وضع قانون همچنین در نظارت بر اجرای قانون از سوی دولت نیز وظیفه مهمی بر عهده دارد.

 

وی با بیان این که پیام حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اقتدار، صلابت و ایستادگی است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در صحنه ها و عرصه های مختلف حضوری بی نظیر و تعیین کننده داشته و دارند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به تلاش دشمنان برای خدشه دار کردن انتخابات در کشور اشاره کرد و با بیان این که دشمنان انقلاب از همان روز های نخست تلاش کردند همواره در آرای مردم تشویش ایجاد کنند، گفت:  ملت بزرگ ایران بدون توجه به یاوه های گویی های دشمنان همواره حضوری بی نظیر در انتخابات داشتند.

 

وی با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات پیام مهمی را برای دشمنان انقلاب داشته است، ادامه داد: ملت بزرگ ایران هفتم اسفند ماه امسال نیز بار دیگر با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی پاسخ محکمی به دشمنان انقلاب خواهند داد.

 

رییس قوه قضائیه، هفتم اسفند ماه امسال را تجلی نشاط ملت ایران در دفاع از انقلاب، نظام و رهبری دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان ثابت کردند که همواره با هوشیاری، نشاط و فهم بالا در صحنه ها حاضر می شوند.

 

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به این که توطئه های دشمنان تأثیری در اراده ملت ایران نداشته و نخواهد داشت، ادامه داد: ملت بزرگ ایران به دلیل حضوری بانشاط در صحنه های مختلف و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام متهم به تندروی می شوند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران از آرمان های دینی و انقلابی با همه توان خود دفاع خواهند کرد، گفت: هفتم اسفند ماه امسال نیز تجلی این حضوری حماسی خواهد بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بانوان در عرصه های مختلف این انقلاب اشاره کرد و با بیان این که بانوان همواره حضوری پررنگ در صحنه های مختلف داشتند، گفت: دشمن در تلاش بود که به جامعه القا کند با تشکیل جمهوری اسلامی بانوان نیز در خانه باید محبوس بمانند، اما امروز شاهد حضور اثرگذار بانوان در صحنه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستیم.

 

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به نقش زنان در مشارکت های اجتماعی، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت حضور بانوان در مسائل اجتماعی استفاده کرده است./950/پ202/ج1

ارسال نظرات